Bölüm 3

23 2 14
                                    

Bana sarılmıştı. 

SARILMIŞTI !!!

EVET!!! Buna cüret etmişti.

Durun orada bu sarılmak değil tacizdi !! Sarılmak karşılıklı olurdu değil mi ? 

Benim sarkan kollarım ve kasılan bedenim ve şaşkın suratım ile bu sarılmak olmuyordu.

O an sözleşmede en baştan yazmam gereken bir madde geldi aklıma. Eğer bu durumdan kurtulabilirsem hemen o maddeyi ekleyecektim ama ama hareket edemiyordum.Öylece kalmıştım. Sizin için ne var ki şimdi bunda amma abarttın durumu dediğinizi duyar gibiyim.

Abartmadım !!!

Bu önemsiz bir konu değildi...

Asla değildi!!!

Benim dünyamda değildi en azından. Yalnızım derken abartmadığımı düşüncelerimle bile ıpıssız yollarda yürüyen benim için dışarıdan gelen her hareket tehlikeydi. Her hareket tetikte olmamı gerektiriyordu. Beni benden koruyacak kimse yoktu !!!

Ayrıca neden bu kadar açıklama yapıyorum ki !!!Bu dünya benim !!! Bu hayat benim !!! Hareketlerim ve davranışlarım da bana özel. Kaskatı kesilen bedenimin hesabını kimseye de verme gibi bir niyetim de yok  !!!

Fiziksel temastan ürkerdim ben. Sarılmak eylemini fiilen bilmek ayrı yaşamak ise apayrı bir şeydi. Bir hikaye vardır meşhur hapishanede sürekli şiddete maruz kalan köpeğin sevgi dolu harekete maruz kalınca o kişiden kaçması gibi bilir misiniz bu hikayeyi ? 

Ben duyguların ve temasın dışında kalmış bir dünyada yaşayan biriydim. Kaskatı kesilen bedenimi tekrar hükmederken Tekin de ellerini gevşetmiş beni bırakmamıştı. Hemen geri çekildim. 

Şu an ne hissetmem gerekiyordu ?

Sinirlenmek ?

Hayır, hissettiğim bu duygu asla sinir değildi. Başka bambaşka bir histi.

Şaşırmak mı ?

Biraz.

Tekin benim ne yapacağımı beklerken sözleşmeyi elime aldıktan sonra doğruca odama gidip kalemi elime aldıktan sonra hızlıca bir madde ilave daha yazdım. Tekrar salona geçtiğimde Tekin'i beni beklerken buldum. Elimdeki sözleşmeyi ona uzatarak :

'' Oku '' dedim.

Diğer maddeleri okuduğu gibi bunu da sesli okumaya başladı :

'' Fiziksel temas zinhar yasaktır ''

Zinharı okurken gülümsemişti.

Komik miydi ? Gülünecek ne vardı ?

 Ciddi bir meseleydi !!! Az önce yaşanan olay zinhar bir daha yaşanmamalıydı !!!

'' Hay hay '' dedi sırıtarak.

Sonra koltuğuna oturup hafif çıkan siyah kirli sakallarını avuçlayıp düşünmeye başladı. 

'' Emin misin ? ''

Kafamı evet anlamında salladım.

'' Bana bir noktadan sonra aşık olacaksın senin için zor olmayacak mı ? ''

Bu soruyu sürekli soracak mıydı ? Ne zaman sorarsa sorsun cevabı en başından belliydi oysa...

Yine de gözlerim ikinci defa seviyesi artan soru karşısında şaşkınlıkla açıldı. 

Ne demişti o ? Ben ve o ? Fiziksel temas isteği hem de  ona karşı ?

Ayağa kalkıp yanına gidip yüzüne yaklaşıp gözlerine baktım. Hareket etmiyor sadece benim ne yaptığımı izliyordu. Bir süre evrende ikimiz ve gözlerimiz vardı. Sonra bir anda başlayan bu aptal oyuna son verip tekrar yerime oturdum. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sokağın Sonu EvlilikWhere stories live. Discover now