12-öfke

5.4K 499 121
                                    

uykumun ortasında ışığın aniden açılması ve kapımın sertçe duvara çarpmasıyla uyanmıştım. abim yataktan sıçramamı yok sayarak hızlı adımlarıyla pencereme ilerlediğinde sinirle perdemi çekmiş ve küfrederek camı açmıştı.

sersem bakışlarım onu takip edemedi, esneyerek gözlerimi ovuşturup "noluyor ya-" dedim çatallaşan sesimle.

"orospu çocuğu!" kinle söylenen jiwon beni duymazdan gelerek dışarı bakarken ayaklandım ve ne olduğunu anlamak için yarı kapalı gözlerimle yatağımdan çıktım.

evde bizden başka kimse yoktu, annemler dedem hastalandığı için onun yanına gitmişlerdi ve birkaç gün gelmeyeceklerdi. jiwon' la tek kalmak her zaman beni geriyordu şimdi de gecenin yarısında böyle odama dalması daha da ürkütmüştü.

ona yaklaştığımda omzu üstünden göz ucuyla dışarı baktım, bahçe kapımızın ardında gördüğüm bedenle uykum tamamen dağılmıştı.

hyunjin gülümseyerek abime bakıyordu, jiwon ise varlığımı hissederek homurdanmaya başladı. "puşt çok özlemiş beni, eğer cama çıkmazsam yoona' yı aramakla tehdit etti."

bulutlarını toplayan gözlerimle kirpiklerimi kırpıştırdım, hyunjin abimi öyle güzelce izlerken "bu böyle olmayacak!" dedi jiwon.

beni de ittirip geri çekildi ve sertçe camı kapatıp perdeyi örttü. emin olamayarak yüzüme bakarken odamda iki tur dönmüştü.

"bunun tek derdi altıma yatmak değil mi?" dedi delirmişçesine. o anda bakışları öyle korkutucu gelmişti ki aklından geçenlerle yerimde irkildim.

"hayır-" dedim susmasını istercesine. "saçmalama hyung!"

"neden?" dedi öfkeyle bağırırken. "kurtulamıyorum şerefsizden, dövsem de sövsem de kapımda bitiyor it!"

delirmişçesine sağa sola gitti ve ellerini saçlarından geçirip "yok, yok" dedi sırıtarak.

gülümsemesi tüyler ürperticiydi.

"istediğini vereceğim ona sonra da siktir olup gidecek!"

"jiwon! kes şunu!" diye bağırsamda aldırmadı ve sırıtarak odamdan çıkıp kendi odasına girdi.

kalbim korkuyla çarpıyordu, jiwon' un deliliği yüreğimi sıkıştırmıştı.

telefonumun sesi odamı doldururken arayanın ismine zorlukla baktım, hyunjin- ellerim titriyordu.

kaybetmek üzereydim.

hayır, hayır çoktan kaybetmiştim.

🌙

🌙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
l'enfer. hyunlix✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin