SELAMLAR EVET YİNE GELDİM. MEDYADAKİ SARKİ🛐. NEYSE ARKADASLR BOLUMLERDE BAZİ SARKİLARDAN ALİNTİ YAPABİLİRİM HABERİNİZ OLSUN. BOLUME GECEBİLİRSİNİZ.
•••••••••••••••••••••••••••••••••
Rin'in ağzından
Of Take'm sevgili yapmıs be kocum benim. Take'nin yanina gittim. Omzuna kolumu attim.
Rin: Aslanim benim bee, manita yapmis hemen.
Takemichi: -ehe.
Sonra Take'nin manitasinin yanina gittim.
Rin: Selam, ben Rin.
Hinata: Hinata.
Rin: Hina diyebilir miyim?
Hina: Takemichi'de böyle diyor zaten, diyebilirsin.
Mikey: Hadi gidelim.
Hina, Take'nin, Emma Draken'in, ben de Mikey'nin koluna girdim. Yürümeye başladık. Biraz dolaştıktan sonra Mikey'nin telefonu çaldı.
Rin: Kim?
Mikey: Bilmiyorum.
Mikey: Alo?
Mikey: Kimsiniz?
Mikey: Geliyorum.
Rin: Mikey ne oluyor? Nereye gidiyorsun?
Mikey: Bebeğim acil bir işim çıktı, gitmem gerekiyor. Eve uğrarım, üstümü değiştiririm işim bittikten sonra hemen gelirim tamam mı?
Rin: Tamam kendine dikkat et.
Mikey yanağımdan öptü.
Mikey: Görüşürüz.
Rin: Görüşürüz.
O gözden kaybolunca yürümeye devam ettim. Yağmur yağıyordu. Tek sorun bizimkilerin burda olmamasıydı. Biraz yürüdükten sonra benim de telefonum çaldı. Arayan Emma'ydı.
Rin: Efendim?
Emma: Rin, acil ***** yerine gel! Draken'in kafasına sopayla vuruldu, çok kan kaybediyor ve hala kavga ediyor!
Rin: Bekle nE!? Sen nerdesin? Güvenli bir yere geç hemen Emma. Hinalar nerde?
Emma: Bilmiyorum.
Rin: Tamam sen dediğimi yap. Hemen geliyorum!
Emma: Tamam.
Telefonu kapattığım gibi Emma'nın dediği yere koştum. Yukatayı üstümden çıkarmıştım bile, elimde tutuyordum. İçimde evde giyindiğim gibi eşofman ve uzun kollu crop vardı. Emma'nın dediği yere vardım. Emma'ya yukatayı verdim ve Draken'in kavga ettiği yere gittim. Moebius (İnsallah doğru yazmisimdir ismi) diye bir çeteyle dövüşüyorudu. Garip olan şey, liderleri ortalarda değildi.
Rin: Draken!
Draken: Oh, Rin. Benden bu kadar, sana bırakıyorum.
Sırıttım.
Rin: Tabi, zevkle.
Moebius üyesi1: Ne, bir kız mı? Ne yani, Draken bizi ona mı bıraktı?
Moebius üyesi2: Nvsğldeğd. Amma cesur ha.
Moebius üyesi3: Şxslğfwşs.
Rin: Oi! Gelin hadi, ne bekliyorsunuz sizi sikik herifler!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim