genel bakış- semantic error

68 12 4
                                    

Stajyer Do Kyungsoo, güç bela kabul edildiği ülkenin en iyi yayınevindeki ilk görevini iki aylık günlük sınırsız fotokopi çekmek ve kum torbalığı yapmaktan oluşan zorunlu doğu görevinden sonra alır. Görevi, hayranı da olduğu, yayınevinin en çok kazandıran ve okunan yazarı Kim Jongin'in son romanını her hafta düzenli olarak yazması için ona verilen görev listesindeki her şeyi eksiksiz ve kusursuz olarak yapmasıdır. Eğer bu görevi başarırsa tam zamanlı bir çalışan olabilecek ve baş editörde onun kurgusunu inceleyecektir. 

Sonunda resmi bir çalışan olacağı ve hayranı olduğu yazar ile tanışacağı için sevinçten havalara uçan Kyungsoo, kıdemlileri onun için ofiste sembolik bir cenaze töreni düzenlediklerinde başına gelebilecekleri az çok anlamaya başlar.

Onu gözyaşları ve dualar eşliğinde ebedi istirahatgahına uğurlayan kıdemlileri genç ve parlak Kyungsoo'yu umursamaz, bencil ve insanların sinirleri ile oynamayı eğlenceli bulan Tanrı Kim Jongin'in kollarına atarlar.

Kyungsoo hayatta kalmak için, Tanrı'nın her hafta düzenli olarak romanına devam etmesini sağlamak zorundadır. Bu yüz maddelik listeyi uygulamak zor bir iştir ancak Kim Jongin'e rağmen bu maddeleri tamamlamak imkansıza yakındır. Yine de onunla çoğu zaman nahoş şekilde şakalaşan, her gün sabrını sınavdan geçiren, müşkülpesent, burnu havada, kendini beğenmiş, ağzında altın kaşık, mükemmel bir vücut ve beyin ile doğmuş Kim Jongin'in kişiliğinin mükemmel olmayışı Kyungsoo'yu pes ettirecek değildir.

Rol modeli kabul ettiği Kim Jongin kabuslarının başrolü hâline gelmiş olsa da hayallerinden vazgeçmek gibi bir düşüncesi yoktur. Ne pahasına olursa olsun bu yayınevinde tutunmalı ve bir yazar olmayı başarmalıdır. Buna Kim Jongin istediğinde onun havlusu ya da yastığı olması gerekse bile. Yine Kim Jongin dudaklarını kapatıp işine odaklandığında ya da yastık olarak omzunu ya da dizini kullandığında Kyungsoo o gün yaşadığı tüm zorlukların silindiğini ve aslında o an oldukça iyi hissettiğini kendine itiraf etmekte pek de zorlanmayacaktır.

******************** 

hallo!!!

selam, ah kyungsoo üzümlü kekim, ah jongin lokma tatlım... ikinizden de vazgeçemiyorum. herkes yalan bir siz gerçeksiniz benim için >.< 

böyle tatlı bir şey aklıma geldiği için çukk mutluyum, çok seviyorum çokkkkk
Bi de ne olur semantic error'u izleyim yalvarırım harika

19.03.2022
Cumartesi
16.48
Gölge

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

God of Tears and Wild Cherry &quot;kaisoo&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin