Inceputul dragostei ....

40 1 0
                                    

Dupa ce am intarzit din cauza lui Logan la ora de romana am mai ptimit si un 2 din cauza unui coleg care si-a adus un teanc de copiute ,si gand diriga ne-a loat testele ca sa nu il prinda le-a aruncat pe toate spre mine .......of.......
Dar sa privim partea buna azi a venit un nou baiat care diriga la pus sa stea cu mine , duoa ce la mutat pe idiotul ala . Toata ora am stat si m-am uitat la el . Cand sa ies pe poarta scoli aud o vocie superba
- Carolina !!!
Cand m-an intors l-am vazut pe noul coleg .
-Hey !
- Buna ! Carolina nu???
- Da !
- Jeak !
- Fain !
- Hey diseara daca poti .....ăă.....sa ..... ne intalnim sa imi arati orasul ????? Sunt nou in oras si as vrea sa ma obijnuiesc !!!!!!
- Ok !
- Pe la 4:30 E ok
- Da perfect !
- In fata scoli ??
- Da da e ok !!!
- Caro Caro !!
- Scuze trebuie sa plec !!
-Ok paaa!!
-Pa
-Acuma vin !!
-Mergem la KFC ????
-Da sigur!!!
- Ce era cu tipul ???
- Jeak . Jeak e nou in oras si la 4:30 ne intalinim la scoala sa ii arat orasul
- Aaaaaaa
Ajunsi la KFC ne-am comandat ce am vrut . Am mancat pe saturate si apoi
ne-am intreptat spre casa fiecaruia . Am stat pana la ora 2:30 sa ma candesc daca ma machiez sau nu . Am decis sa nu ma machiez si sa ma imbrac intro rochie neagra cu un craniu cu forme de inimi in locul ochilor . La ora trei jumate primesc mesaj de la un anonim care zicea ca daca pot sa ne intalnim in parc langa fantana vechie . Mi-am dat seama ca e Jeak .
Cand am mers in parc
l-an vazut pe Jeak cu un trandafir rosu si o punga de cadou in mana .
- Hey
- Buna credem ca nu mai vi!!! :):):):):):):)
- Am intarziat ??? spun eu speriata si jenata ca l-am lasat sa astepte :(:'(
- Nu !!! Ba chiar ai ajuns repede !!! imi spune el facudumi cu ochiul ;)
- Bun deci unde de vrei sa incepem ???
- Hahaha ce amuzanta esti !!!
- Ce ??????? spun eu speriata .
- Nu stiu cu de nu teai prins ??????? Eu sunt din acest oras!!!!! Spune el razand si vrand sa mai continuie ....
Dar .... ( cum ziceam a mai continuat ) ..... in schimb hai sa mergem sa ne plimbam .!!!!!
- Ok mai prins si in acelasi mai lasat socata !!!!!!
- Da dar hai la.......ăăăă.....nu stiu ....
- La fratele tau ......
- Da dar e putin cam inervant ca acuma sta cu iubita .
-Aaaaaa
- Deci mergem pe camp
-Da dece nu
Jeak ma dus pe un camp cu flori uscate si iarba tot uscata dar si mare pana mai sus de jenunchi . Dupa ce ne-am distrat si aproape ne-am si sarutat pe campul cu flori si iarba uscata Jeak a tinut sa ma conduca pana acasa. Acolo mia dat un bilet care trebuie sa il deschid doar cand ajung acasa . Cand am deschis biletul am vazut ca Jeak mia mai dat din nou o intalnire.
A fost superb ............ Jeak e asa dragut ........

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata palpitanta a unei feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum