Keyifle okuyunnHikaye
Konuşmama fırsat vermeden gitti.
Bende arkasından baka kalmıştım.Eve dönme kararı alıp eve doğru yürüdüm.
Koşmak istemiyordum. Alex aklımda kalmıştı. Neyi vardı ki?
Bana anlatmadı.Birden önümden biri geçti ama çok hızlıydı göremedim kim olduğunu. Durup etrafa baktım.
"Biri mi var?!"
Ses yoktu. Hızlı gitmeye karar verdim. Koşacakken önümü biri kesti.
Bu Minaydı.
(Mina)
"Aaa nereye mia?""Sanane!"
Sesimi yükselmiştim. Sevmiyordum bu kızı.
Gülmeye başladı.
(Mina)
"Jungkook olmasa çoktan ölmüştün
Biliyrosun öyle değil mi? Ahahha"İğrenç gülmesine yüzümü ekşittim.
"İğrençsin. Bence boş hayallerden vazgeç istersen sana gerçekleri anlatıyım"
Ona biraz daha yaklaştım.
"Ben ve jungkook birlikte mutlu bir hayat yaşıyoruz ve sende burda kuduruyorsun"
Sinirlenmişti.
(Mina)
"Kes sesini! Jungkook benim! Anladın mı!?"Umursamayarak yürümeye başladım.
(Mina)
"Peki madem beni dinlemiyorsun"Birden önüme geçti.
(Mina)
"Bende zor yolu kullanırım"Birden beni itti. Bir ağaca savruldum(hep mia mi yapcak Aaa sjdhsh)
Ağaç yere serilmişti ve oldukça canım yanmıştı.
Yerde yatıyordum.
Gücümü kullanamıyordum çünkü sırtımda çok büyük bir acı vardı.
Bi türlü odaklanamıyordum.
(Mina)
"İlk önce şu kanının tadına bakalım öyle değil mi? Ahaha merak etme sonra seni öldüreceğim."Ben ayağı kalkacakken birden bileğimde çok büyük bir ağrı hissettim.
Büyük bir çığlık atmıştım. Çok acıyordu. Sanki bütün kanım çekiliyormuş gibi.Etrafı bulanık görmeye başlıyordum. Bağırıyor çırpınıyordum.
Birden o sivri acı gitti ama hala çok ağrıyordu.
Etrafda bağırış çağırış vardı ama bakamıyordum. Bileğim o kadar ağrıyor du ki.
Birden jungkook yanımda belirdi. Elini saçıma koyup okşadı.
Hızlı davranıyordu endişeliydi. Çok hızlı konuşuyordu. Ne dediğini pek anlamıyordum.
(Jk)
"Meleğim bekle iyleşiceksin""J-ju-ahğgm"
Bileğimdeki acı daha da artıyordu.
(Jk)
"Lanet olsun! Mia dayan lütfen sevgilim geçicek tamam mı. Namjoon bişiler yap gözümün önünde-"(Nj)
"Bekle jungkook"Jungkook ağlamaya başlamıştı.
Birden etraf kararmaya başlamıştı.Son duyduğum şey ise jungkook'un sesiydi.
(Jk)
"MİA!?"Bölüm sonu...
Bu bölüm kısaydı evet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampiros[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...