The Teen Wolf Diaries☯

132 4 2
                                    

Teen Wolf Säsong 1 Avsnitt 1 ( S01E01 )
The Beginning

Så det är den första dan på skolan sen sommarlovet slutade, Scott kom försent för att hans flickvän gjorde slut med honom dagen innan... För Scott var det ingen bra start i skolan, för att hans ex. Mia var i samma klass som honom. Hon (Mia exet!!) gillade att reta folk som hon gjorde slut med eller hon inte gillade, hon retade Scott 24/7..

Scott fick damp innan något hände!!
Det var en varulv som råkade knuffa till Scott och då bet varulven honom, det
blev ett stort sår så Scott sprang så fort han kunde till toan.. Scott kollade på såret och det gick bort men det hände någonting med honom...
Hans ögon blev till GULD som det guldigaste sanden någonsin, han fick hår på sin haka och vassa naglar som bara ett lejon kunde ha..

Nu förändrades allting!!
Scotts luktsinne var starkare än någonsin, hans ögonsinne var perfekt han kunde se en liten myra på 6 meters avstånd, han var också starkare än någon i hela skolan...

5 dagar senare...
5 dagar efter Scott blev biten så fick han 5 nya vänner, den första vännen han fick var Stiles Stilinski, Stiles och Scott träffades på träningen i skolan... Stiles är en nörd men han är fortfarande en cool kille hur de träffades var: Stiles berättade till Scott hur man spelade på träningen...

De blev vänner direkt för att de hade bra kemi mellan deras vänskap, Stiles är bra på att knäcka koder och Scott han lär sig snabbt... På att jaga sina byten som Stiles hittar på sin dator, den andra vännen var Lydia och hur de träffades var: de hade kemi ihop i skolan och Lydia tappade sitt block till kemi, Scott ville plocka upp den till Lydia för att de satt bredvid varandra men Lydia var påväg att plocka upp den medans deras pannor krockades...

Tredje vännen var Allison de träffades: på tjejernas toa för att Scott trodde att det var killarnas, och skolan hade inga skyltar om det var tjejer eller killar...

Fjärde och femte var tvillingarna Aiden och Danny hur de träffades var: på gympan brottning då, Aiden visade Scott det nya gymparummet och Danny skulle visa coachens nya regler till brottningen...
När de var klara och skoldan var slut så ringde Aiden och Danny Scott för att berätta att: "Det är en fest nere vid det stora vita huset bakom skolan kom för att nästan halva skolan kommer..."

Så Scott gick till festen och där träffade han Stiles, Lydia, Allison, Aiden och Danny, när det kom 3 polisbilar framför vita huset kom sheriffen ut ur hans bil och sa till sin son: "STILES STILINSKI SA DU INTE TILL MIG ATT DU SKULLE JOBBA HÅRT MED DINA STUDIER HMM??"...
Men Stiles gick hem med sin pappa ( Sheriffen Mr.Stilinski ) och sedan så hände det bara någonting BOOOM💥

Hoppas ni gilla min första del av The Teen Wolf Diaries, när jag har gjort klart alla mina delar från Teen Wolf Diaries så tänkte jag börja med mina delar från The Vampire Diaries ( som jag själv kommer på... )
Men hoppas ni gillade min 1 del och snälla kommentera om ni vill ha en del 2 av The Teen Wolf Diaries!!!

Peace Out☯ MVH// Lina elr Ajla...

The Teen Wolf DiariesWhere stories live. Discover now