1. rész - Ⓒⓢⓔⓝⓖⓔ

39 12 20
                                    

(Borderlàny kérdései)

Mi lenne a reakciód ha élőben találkoznánk? Hogyan képzelsz el ?
Milyen lehet a kinézetem és milyen lehet a viselkedésem szerinted ?

Ha véletlenül találkoznánk össze, akkor valószínűleg ez:
"Azta, az nem Ő? Az a Wattpados, Border collie-s, izé...Zita! Megkérdezzem, hogy ő - e az?
Àà, nem. Inkább csak annyit kérdezek, van - e Wattpadja, abból minden kiderül. Még 1 perc... oké, mehet. Várjunk...hova tűnt?!

Ha tudatos lenne:
Először is meggyőződnèk arról, hogy te vagy az, aztán beszélgetést kezdeményeznèk, vagy felajànlanàm, hogy menjünk el valahova.

Mivel a könyvedbe kitetted, hogy nézel ki, így nagyon nem kell ezen gondolkoznom, de ha nem tudnám, valószínűleg azt mondanám, hogy olyan 160 cm körüli vagy, szőkèsbarna hajú, zöld szemű, vékony.

A viselkedésed: szerintem én kezdeményeznèm a beszélgetést, és néha csönd támadna, amikor együtt néznénk mondjuk a természetet, vagy a gondolatainkba merülnènk.
Szerintem először visszafogott lennél, aztán feloldòdnàl, és együtt nevetnènk.

Ha élőben is ismernénk egymást, szerinted mi az amit közösen ki kellene próbálnunk ?

Szerintem el kéne mennünk valami állatos helyre, ami természet is, például a vidraparkba, vagy hasonló helyre, illetve egy vidámparkba.

Ha írnál egy könyvet / írnánk egy könyvet közösen , annak mi lenne címe és miről szólna ?

Az lenne a címe, hogy Különleges utazás, és egy ikerpár világkörüli utazásáról szólna, akik az állatok viselkedését kutatják.

Hogy hívják a kutyusodat ? Tesódat ? Szüleidet ? ( Nem muszáj elmondani )
Vagy mondj egy becenevet ahogy te hívod a rokonaidat!

A kutyusom neve Gofri(nem a Tv műsorból vettük, előtte neveztük el így), a többit viszont nem mondom el ha nem baj(csak privátban). Én nem szoktam becèzni őket, az osztálytársaimnak viszont különböző nevet adok pl.: Esőfelhő, Elveszett bárányka, Vàrosjàrò

Mi a kedvenc filmed vagy műsorod, amelyről a legtöbb ember nem hallott?

A kedvenc műsorom: Ripley-Hiszed vagy sem, kedvenc filmem pedig Holt költők társasága. Szerintem ezeket ismerik, de sosem lehet tudni...

Ha híres lennél, miben szeretnél híres lenni?

Ha híres költő lehetnék, én lennék legboldogabb a világon. Végre sutba dobhatnàm a nyomorult megfelelési kényszert, és elhinnèm, hogy érek valamit.

Melyik barátodra vagy családtagodra nézel fel leginkább?

Az anyukámra.

Mi az, amit gyerekként megúsztál, amit a családod még mindig nem tud?

Szerencsére nincs ilyen.

Melyek a barátságok felbomlásának leggyakoribb okai?

Én alapvetően azért szakítottam meg barátságokat, mert a barátnőm vagy elárult, vagy megváltozott (rossz irányba), és már semmi sem volt ugyanolyan.

Mi a legjobb módja az új barátokkal való találkozásnak?

Azonos érdeklődés. Ez lehet zenekar, lovarda, kiállítás, bármi.

Mi a legidegesítőbb baráttípus?

Ez nagyon jó kérdés, kinek mi. Magamból kiindulva az a típus, aki folyamatosan dicséretre vár, miközben elveszi az önbizalmadat úgy, hogy nem is tud róla.

Mi választja el az igaz barátokat az ismerősöktől?

Az igaz barátokra akkor is lehet számítani, ha rossz döntést készülsz hozni. Az ismerősök erről le próbálnak beszélni.

Mi az a hobbi, amit mindig is ki akartál próbálni?

Ez is remek kérdés. Nagyon sokat tudnék mondani, de a csillagvizsgálàst kell kiemelnem.

Kutyapajtik klubWhere stories live. Discover now