Kaptanla oturmuş muhabbet ediyorduk. Yüzünü inceliyordum sürekli. Kaptan kusursuz bir erkekti. Gördüğüm en yakışıklı erkek olabilirdi belki de.
Yine yüzüne baktığımda ayağa kalkıp yanıma geldi. "Ne var, aşık mı oldun?" Evet, oldum koçum. "Aşık olsam sana mı olurum lan" dedim yalancı bir sinirle. Sırıttı, bileğimden tutup kendine çektiğinde afallamıştım. Ne yapıyordu lan bu? "Emin misin aşık olmadığına?" dedi yüzüme incelerken.
"Evet eminim, erkeklerden hoşlanmıyorum" diyerek ittim onu.
Kahkaha atıp yanıma geldi, eğilip boynumdan öptüğünde irkildim. Sikeyim seni. Hiçbir şey yapmadan durdum öylece. Gözlerimi kapatmıştım. Bir daha öptüğünde "Çekil" dedim mayışmış sesimle. Kaptan tam bir manyaktı.
"Tamam be, heyecanlanma" dediğinde sinirlendim. "Ne heyecanlanması aptal herif" bu dediğime sinirlenmişti sanırım. Yüzündeki gülümseme gitmişti.
"Bir daha beni öpme" dedim işaret parmağımı tehdit edercesine sallarken. Çekmecesinden makası alıp yanıma yavaş adımlarla geldi. "Keseyim mi dilini?" diye sordu ve devam etti "Bana kendini siktirtme mert"
"İcraat yok kardeşim" dedim gülerek. Bu dediğime kahkaha atarak cevap verdi "Topsun sen"
Ne gülüyorsun piç herif. Gülme aşık olmak istemiyorum.
"Neyse uzatmada akşama işimiz var" dedi makası yerine koyarken. "Ne işimiz var?" Yakasını düzeltip "İş işi" dedi. "Ulan aptal herif ne işi diyorum sana"
"Benimle doğru konuş, iki yüz verdim diye şımarma" ciddi mi söylüyor taşşak mı geçiyor diye yüzüne baktığımda ciddi olduğunu anlamıştım.
"Bana bak, benim damarıma basma kötü olur" dediğimde tek kaşını kaldırıp iç çekti. "Mert hadi çıkıyoruz" deyip kapıya ilerledi.
"Piçsin lan sen" dedim arkasından giderken. Gülmüştü.
-----------
Kaptan, barlas, ben ve birkaç kişi daha büyük polis arabası tarzında bir arabada oturmuş gece yarısını bekliyorduk. "Eve kim girecek" diye sordu barlas. "Mert ve ben gireceğiz sizde arabada bizi beklersiniz" diye cevapladı.
İsmimi duyduğumda şaşırmıştım. Bana gerçekten güveniyor muydu yoksa sadece işine mi yarıyordum?
Birkaç gündür bakışları daha farklıydı. Nasıl desem, daha derin bakıyordu.
Düşüncelerimden sıyrılıp arabadan çıkmak için kapıyı açtım. "Hop hop dur 5 dakika daha bekleyelim, çıkacağız" dedi Kaptan, kolumu tutup durdurmuştu. Kafa sallayıp yerime geçtim.
Bana emir vermeye meraklıydı kendisi. Sürekli dur, şöyle yap, böyle yap diyordu. Belasını sikesim geliyordu ama susuyordum. Bir koysa öbür dünyaya giderdim.
Arabadan çıkıp eve doğru ilerledik. "Adamı öldürecek miyiz?" söylediğim şeye gülerek cevap verdi "Sen baya alışmışsın ama maalesef öldürmeyeceğiz"
Eve kapıdan giremeyeceğiz diye düşünürken Kaptanın kapı deliğini bir şeyle kurcaladığını gördüm. 5 dakika sürmüştü kapıyı açması. Alışıktı tabii piç.
İçeriye yavaş adımlarla girdiğimizde nefesimi tutmuştum. Bir yandan korksamda Kaptan yanımda olduğu için rahattım.
Yavaş adımlarla yukarıya çıktık. "Kaptan ne yapacağız" diye fısıldadım. İşaret parmağını dudağına götürerek sus dedi.
Önümüzdeki odaya girdiğimizde yatakta yatan adama kaydı gözlerim. Daha sonra kaptana baktım, komodinin üstündeki lambayı eline aldı. Umarım düşündüğüm şeyi yapmayacak.
Yatağa biraz daha yaklaşıp lambayı sertçe adamın kafasına geçirdi. Hırsını alamayıp bir daha vurduğunda adam kanlar içerisinde kalmıştı.
Afallamıştım, öldürmeyeceğiz demişti. Kaptan bana baktığında sırıttı "Korktun mu?" söylediği şeye tepkisiz kaldım. "Aşağıya in bizimkileri buraya çağır"
Hepsi odaya geldiğinde yorganı adama sardılar. Arabaya kadar o şekilde taşıdılar. Adamı bagaja koyup bagaj kapısını kapattılar.
Ben ise sadece onları izlemekle yetindim. Bu gördüğüm 3. cesetti. Bir mafyanın yanında olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.
Yaptığım hata mı değil mi, düşünmeden edemiyordum. Kaptanı şikayet etmeli miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVGİLİM-GAY
AcciónNot; Uzun süredir yoktum, kitabı yeniden yazmaya başlayacağım.