Joonas
Tänään toteutui pahin pelkoni koskaan. En tosiaankaan tiedä mitä teen asialle. Kaikki on ihan päin helvettiä.
Itken sohvallani. Tuntuu että seinät romahtavat päälle. Tiedän että tämä ei ole mitenkään erityisen dramaattista. Muut jätkät vain nauroivat minulle ja Porko-Juniorille. Sattuu sieluun.
Olen ollut salaa ihastunut Nikoon yli vuoden. Hän on komea, hyvä suutelemaan ja... ei puhuta siitä. Kumminkin. Tiedän että hänen tunteensa ovat vain kaverilliset eikä hän minusta ole kiinnostunut. No mutta olen pitänyt tunteeni salassa. Kaikki kumminkin muuttui aivan totaaliseksi helvetiksi yhdessä haastattelussa.
ThrowBack
Meistä kuvataan tänään haastattelu YouTubeen. Olen menossa sinne Nikon ja Joelin kanssa. Niko oli luonani viime yön. Kuulemma jotain riitaa tyttöystävänsä kanssa. Aamulla hän oli tullut suihkusta ja... no Porko-Junior päätti ilmottaa olemassa olostaan. Sain sen peitettyä ja pääsimme lähtemään. Porko-Junior oli nukahtanut automatkalla ja kaikki oli taas hyvin.
Haastattelu oli jo lopussa ja tuijotin Nikoa. Ihan kirkkaita silmiä. Edessäni istui maailman ihanin ihminen. Niko on niin lempeä ja hyvä uskoinen. Välillä se vain on ongelma. Esimerkiksi hänen parisuhde kuviossaan. Hänen tyttöystävänsä kohtelee häntä kuin roskaa. Niko ei siitä paljoa puhu mutta nään hänen lävitseen. Kännissä hän aina avautuu minulle. Iso ongelma minun ja Nikon väleissä kännissä ollessamme on että Niko avautuu minulle ja kertoo kaiken mitä mielensä päällä on ja minä.. minä haen jatkuvasti hänen huoiotaan ja läheisyttään. Kerran jopa ehdotin hänelle juuri sitä kauneinta. Niko kieltäytyi. Ja suuttui. Totta kai hänellä on tyttöystävä mitä minä ajattelinkaan. Mutta hän suuttuu myös siitä että hän oli juuri avautunut minulle ja minä vain vastaan siihen seksi kutsulla... sen jälkeen en ole juonut Nikon seurassa.
No mutta. Nikoa katsellessa alan muistelemaan aamun tapahtumia. Hänen kostea iho. Hänen puhdas rintakehä. Kaikki. kaikki. Kaikki hänessä on täydellistä. Huomaa että minun odotetaan puhuvan. Onneksi kerkesin saada jutusta kiinni eikä kukaan huomannut pientä haaveiluani.
Huomaan Nikon katseen putoava haaroihini. Miksi ihmeessä. Lasken oman katseeni sinne myös. Nään kohouman jalkojeni välissä. Ei helvetti. Nostan punaset kasvoni takasin. Nostan jalkani ristiin ja alan näpertää sormiani hermostuneena. Nyt kaikki fanit näkevät tämän. Olen kuollut mies.
BackThisTime
Aivan kamala päivä. En unohda sitä ikinä. Ahdistaa. Ei vain se. Vaan koko elämä. Minulla ei ole ikinä ollut ketään jota rakastaa. Kerran oli oli yksi tyttö mutta hän vehtaili kahden kanssa. Nimittäin parhaan kaverini Joelin kanssa.
Kyllä olen ollut ja tulen olemaan istetuhoinen. Se on surullista. Eikä moni ehkä sitä minusta uskoisi. Mutta ne määrät käsikoruja.. Ne tatuoinnit joilla olen arpia peitellyt. Keikoilla aina takki.. hyvinä kuukausina voi jopa olla että arpia ei näy ja voi olla jopa ilman paitaa. Joel tietää. Muut eivät. Eikä heille kerrota. Jos Niko saisi tietää.. Hän varmaan heittäisi minut ulos bändistä sillä ei haluisi sinne masentunutta energiaa. Ei hän niin koskaan ole sanonut mutta tunnen hänet. Ikävä kyllä.
Minulla on huomenna lääkäriaika. Joel pakotti minut menemään sinne. Kun olimme Euroviisuissa Joelin mielenterveys petti. Joelilla meni pari viikkoa huonosti. Hän on mun paras kaveri. Tottakai mä olin hänen tukena ja autoin kaikilla mahdollisilla tavoilla. Vaikka oli mullakin vaikeeta. Mutta oma napa ei ole se kaikista tärkein. En halunnut et Joel joutuu kärsimään. Sit Joelil alko menee hyvin. Ja sit...
Ehkä on parempi että menen nyt nukkumaan.
Niko
Olemme studiolla. Tarkoituksena hienosäätää tulevaa levyä. Joonas on käyttäytynyt sen haastattelun jälkeen ihan ihmeellisesti. Se ei päästänyt mua enää sen luo ja muutenki säpsähti kosketusta. Näytti ahdistuneelta. Ihmettelen. Miksi yhdestä stodarista. Sellasta sattuu. Ja onhan osa meidän seuraajista nähny Porko-Juniorin.. 3.37..
No hän ei ole tänään ilmestynyt studiolle. Yleensä hänellä ei muuta tekemistä olekaan.
YOU ARE READING
Blind Channel♡One Shots
FanfictionTää sisältää rankkoja ja jopa traumatisoivia tapahtumia joten lukeminen omalla vastuulla. En laita TW ikinä joten harkitse tarkkaan alatko lukea vai et..