Yeni Okul

14 2 0
                                    

Bugün okulun ilk günüydü ve çok heyecanlıydım çünkü yeni bir okula gidiyordum.Lise sınavından başarılı bir şekilde çıkmış ve yavuzla aynı okula gidebilmiştim en sonunda hep korkuyorduk farklı yerlere gideriz ve bir daha konuşmayız diye.Ama aynı okula gitmiştik.

Sabah kalktım ve hiç bir şey yememiştim her zamanki gibi ve hazırlanıp otobüse binmiştim.Yavuza yazdım:"Ben bindim senin oradaki durağa yaklaşınca haber veririm" ve 1-2 dakika sonra görüldü atmıştı bende ardından "ne görüldü atıyorsun lan" yazdım.Ve ardından ona da görüldü yedim bunun hesabını verecekti.Neyse durağa yaklaşmıştım ve yazdım birkaç dakika sonra onun durağa geldik ve gayret yetişebilmişti.Geldiği anda "bir daha bana görüldü atarsan seni öldürürüm."dedim tabi ki şakaydı ve ardından o sinir olduğu göz devirmeyi yaptım.Bana bakıp "yine formundasın herhalde"dedi.

Ve 10-15 dakika sonra okula geldik,güzeldi ama bir değişikti.Değişik bir havası vardı daha ilk günden anlamıştım buranın macera ile geçeceğini.Yavuza sorduğumda bana dedi ki:"inşallah iyi maceralar atlatırız." bende kafa salladım onaylar gibi.

Ve ardından derse girdik aynı sınıftaydık hocaya yalvardık ama bizi aynı sıraya oturtmadı içimden "ben onun yanına bir şekilde oturacağım ama nasıl ?"dedim.Yavuzun hareketlerinden ne düşündüğünü anlayabiliyordum diyordu ki:"enayi hoca ilk günden bize garezi var".Ve öğle arasına girmiştik kantine gidip yemeğimizi almıştık ve yemeğimizi yiyorduk bir yandan da okulu geziyor ve araştırıyorduk.Okul gayet güzeldi ama bazı açılmayan kapılar vardı ikimizde aynı şeyi düşünüyorduk "illa ki bir gün ardında ne olduğunu öğreniriz"

Okul bitmişti ve otobüsün gelmesine de çok vardı okulumuzun yanında bir orman vardı ve bende yerimde duramadığım için dedim ki "Yavuz bak şurada orman var hadi gidelim" tabi ki bana hayır cevabını verdi.Bunu diyeceğini biliyordum ve ısrar ettim en sonunda zorla götürdüm ve bana diyordu ki "bırak beni be sapık gitmiycem aaaa" bende "Ya Yavuz gel işte bee zaten otobüsün gelmesine çok var biraz ormanda gezelim zorla onu ormanın içlerine doğru götürdüm.

Biraz zaman geçtikten sonra bir kapı gördüm.Ama otobüsümüzün gelme zamanı gelmişti Yavuza bağırdım dedim ki "Burada bir kapı var yarın tekrar gelelim."Bana benim ona yaptığım göz devirme hareketini yaptı ve bende ona o şekilde karşılık verdim.Ve bir anda otobüsümüzün geldiğini gördük hemen durağa koştuk otobüsçü az kalsın gidiyordu ama yetiştik.Otobüste gördüğüm şeyden bahsettim ama bana inanmadı ve o göz hareketini yaptı ben de dedim ki "bir daha şu hareketi ben bunu anlatırken yaparsan vuracağım bir tane kafana"Tabi ki bana inanmadı ama ona diğer gün gösterecektim.

Onun durağı geldi ve indi ben ise enayi gibi kaldım.Otobüste insanlarla göz göze gelmek hiç hoşuma gitmiyordu ama onlar bana bakarsa bende onların gözlerinin içine bakıyordum yoksa hep bakıyorlar.

En sonunda benim de durağım geldi ve indim birde oradan eve yürüdüm 10 dakika.Eve gittim ve biraz yatıp ormandaki kapı gibi şeyler yazıp internette arattım ama bir şeyler çıkmıyordu tabii ki. Bende efsanelerde onlarla alakalı bir şeyler araştırıyordum ama bulamadım.Ardından Yavuz yazdı mesajda:"O anlattığın kapı efsanesini merak edip internetten araştırdım ve bir kaç şey buldum."Hemen onu aradım ve ilk sözcüğüm şu oldu "Ne nasıl bende baktım ama hiç bir şey bulamadım." o da dedi ki "Eeee meslek sırrı" tabii ki havasını atacaktı "Neyse ne buldun linkini atta bakayım."dedim.Ve ardından kapattım ve link attı biraz araştırdırdıktan sonra bilgisayarı kapatıp uyudum.Ve yarın onunla bunları konuşmak için çok heyecanlıydım.

DEVAMI BİR SONRAKİ BÖLÜMDE...

Ekinoks'un gizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin