𝐆𝐨𝐧- Gon asla gerçekten kıskanmadı çünkü kıskançlık kavramını anlamadı, sanki ne olduğunu gerçekten bilmiyormuş gibi.
- Bunu öğrendiğinde ve hissettiğinde gerçekten kafası karışmıştı. Zavallı Gon artık onu sevmemenden korktu.
- Genellikle kıskandığı zaman, sadece (Y/N)'sinin elini tutar, sadece gülümser falan.
- Ama bazen (Y/N)'si ile etkileşime giren kişiden iyi hisler almazsa, sadece sana doğru yürür ve sana sarılır, sonra seni çeker.
- Tabii bunu yaparken çok mutlu görünüyor.
꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁
𝐊𝐢𝐥𝐥𝐮𝐚
- Killua kıskanıyormuş gibi davranmıyor, sadece sakin davranıyor, sadece toplum içindeyken her zamanki gibi.
- Ama siz ikiniz eve döndüğünüzde her zamankinden daha yapışkan oluyor. Gerçekten sessiz ama kesinlikle sana sarılıyor ve senin etrafında normalden daha fazla ürperiyor. Bo oldukça ilgili.
- Sonunda, ona bunu srouyorsun ve basit bir cevap veriyor; "Kıskanıyorum."
- Yine de kafan çok karışıktı. Çok geçmeden her şeyi açıklıyor. "Bugün seni o herifle takılırken gördüm, göt gibi görünüyordu ve bundan hoşlanmadım. O yüzden artık onun etrafında takılma, tamam mı salak?"
- Biliyorsun o gece daha sonra Killua'yı kıskandıran kişinin öldüğünü öğrendin. Nasıl? Fikrim yok. Sadece haberlerde çıktı ve onu görünce kimin yaptığını anında anladınız.
꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunter x Hunter Erkek Arkadaş Senaryoları!
Random◦ OKUMAYIN BU KITABI COK KOTU 😭😭 ◦ hunter x hunter x fem! reader ◦ ceviri kitabı ◦ cevirilerde hatalarim olursa kusura bakmayin 🙇♀️ baslangic: 19.03.22 bitis: ???