30

491 65 38
                                    

biri (baş harfi sunoobestbody ) beni cok gaza getirdi ybyi simdi atiyom
_____________
zil çaldığı gibi sinir ve şaşkınlık arasında gidip gelerek eşit ağırlık sınıflarına gittim. tabii arkamdan bizimkiler de geliyordu. şansıma girdiğim ilk eşit ağırlık sınıfında bulmuştum onu. orta sıranın en arkasında yayılmış gülerek kapıya bakıyordu. hemen yanına gitmiştim. beyefendi kalkmaya bile yeltenmemişti hala.

jungwon: jang şaka mı yapıyorsun derken kolundan tutup zor da olsa kaldırmış sınıftan dışarıya çıkarmıştım.

jangwon: ama şu an ayıp ediyorsun hayatım bir hoş geldin yok mu? diyip kolunu omzuma atmıştı.

ben ise "of böyle gelirsen ne hoş geldini bekliyorsun" diyip omzuna vurmuştum o ise bana gülüp hemen heeseunga sarılmıştı.

jake: tamam şu an şaşırmaktansa feels geçirebilirim

sunghoon: ben senin yerine de şaşırırım aşkım merak etme

sunoo: bir numaralı heewon shipper jake

jake: tabii canım

heeseung: çok özledim

jangwon tabii ki de cevap vermeyip heeseungun dudaklarına yapışmıştı.

sunoo: bunları özlemedim diyemem şu an

riki: yo ben derim hiç özlememişim ya

jay: sen de kırıcı olmaları için uğraşıyorsun riki. ben miyim onun düşmanı sen misin?

sunghoon: senin de artık düşman olman zor gibi diyip sırıtmıştı.

keşke yaptığı imayı anlamayacak kadar salak olsaydım diyordum şu an. yanaklarımın kızardığına emindim.

jungwon: hadi boş bir yere çıkalım artık kaç kişi geldik koridorun ortasında duruyoruz birde okulda öpüşüyorsunuz yani

jangwon: kural perisi jungwon geri döndü bakıyorum

jungwon: bak beni sinirlendirme yürüyün özellikle jang sen benimle geliyorsun dememle beraber koluna yapışıp üst kattaki boş bir sınıfa çıkarttım.

tabii yukarı çıkınca da sinirlenmeme engel olamayarak bağırarak konuşmaya başlamıştım maalesef.

jungwon: ya böyle bir şeyi neden benden habersiz yapıyorsun. hem senin için buraya geldim, hem buradaki herkese yalan söyledim jangwonum diye, hemde senin benden habersiz yaptığın şey yüzünden kendimden habersiz bunu duyurmuş gibi oldum.

jangwon: tamam bunu yapmam yanlıştı, hemen kaşlarını çatma meleğim. böyle yapmamın nedeni senin bana "artık herkesle iyi anlaşıyorum" demendi. benim gibi kötü biri yerine iyi biri olarak gelmiştin. kimse sana kızmazdı ki. hatta bu iyi çocuk iyi ki jangwon değil jungwonmuş diye sevinirler. hadi sen bunları boşver. hiç mutlu olmadın mı beni gördüğün için??

jungwon: şu an mutlu olmadım

jangwon: üzüyorsun ama 

attığı bakışla dayanamayıp ona sarılmıştım. o sırada sınıfa bizimkiler gelmişti.

heeseung: konuşmanız bitti herhalde

jungwon: tamam al sevgilini zaten ben sevmiyorum artık

jangwon: hey ben de buradayım

sunoo: şu an senin konuşma hakkın yok

riki: ayneen öyle

jangwon: ya sen de mi riki tabii yaptın sevgiliyi görme yüzümüzü

ᴛᴡɪɴꜱ¹ - ᴊᴀʏᴡᴏɴ+ʜᴇᴇᴡᴏɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin