Sea ben çiğdem kısaca cidooo diyebilirsiniz neyse kendimi anlatayim 16 yasindayim 1.70 boyundaym 55 kiloyum yalan yok en sevdiğim şey ıımm konuşmak. ..kahverengi gozlerm açık kahve orta boyda saclarm var ve ben bi karadeniz kiziyim hadi size kolay gelsin bu hikayeyi okurken siz çok gulceniz:) sjjsjs.
Sjjsjsjsjsjjsjsjjsjskjjsjsjsjjsjsj baslaa
-Gamzeeeeee!!!
- Adaaaaaa!!!!
-Tripli maymunum!!!!
-Dobra sarışınım!!!
-Gel lan bura ozlettin kendini nie mesaj atmiyon be!!
-Anlatcam kızım dur hele önce yerleşiyim:)
1 SAAT SONRA
-Lan 1 saattir oyaliyon beni hadii söle bk kizmicam
-Ya ada anlatcam ama ani tepki vermicen tamammı??
-Tam tamam hadiii..
- Ya işte bak ben Konya'da liseye giderken hergün gördüğüm bi çocuk vardı
-eeeee
-Sus lan anlatiom iste neyse ama çocuk okulda popi bense yani öle fazla degil arada sırada göz göze gelioduk ama ben ondan nefret ediyodum ama sonradan onu her gördüğümde içimde bisiyler olmaya başladı tenefuslerde hep ona bakio hayaller kurmaya başladım.
Sonra oda bana bakmaya başladı beni gördüğünde arkamdan gelio her dakka bana bakıp duruyodu artık sinir olmuştum ona bakmiodum artık işte öle 3 ay geçti sonra birgün ben kantindeydim ama kimse yoktu orda hemen onu gördüm geri dönmek için arkamı döndüğümde omzumda bi el hissetmemle geri çevrilmem bi oldu burunlarimiz çarpıştı ama ic imde hiçbirşey olmadı geriye bi adım attım nevar dedim gözümün içine bakarak ben seni seviyorum dedi.
Çok şaşırmıştım bisey diyemedim artisligimi bozmadan ee nevar bunda dedim bişey demicekmisin yani dedi, ne diyebilirim dedim ve arkamı dönüp sınıfa gittim.
-Ohaa kızım ya niye tersledin şimdi?
-Ben aşık olmak istiyorum ada biliyosun.
-Tamam bişey demedik ya :)
-Ee napalim canım çok sıkılıyor benim:#
-Bizim villanin girişinde bi park olacaktı gidelimmi oraya,?
-Olur uzaman ben mini pudra elbisemi giyiyim hmm sende şu kot şortla mavi gömleği giy ama içine koy gömleği:) (;
-Gamze tamam ya kendimde secebilirim;)
Ohaaaaa adaa taş mı o burayami gelio oo :@
-Dur ya sana demeyi unuttum sevgilim kerem o 4 aydır çıkıyoruz bu arada çook yakışıklı demiii:)