En sonunda yarın olmuştu ama heyecandan neredeyse uyuyamamıştım.Yine klasik olarak okul için hazırlanıyordum.Ardından Yavuza ben çıkıyorum yazıp evden çıktım ama iletilmemişti bile.
Otobüse bindikten sonra Yavuzu aramaya karar verdim (acaba uyuya mı kaldı?) Aradım ama açmadı bile galiba uyuya kaldı.Otobüs onun durağa geldiğinde o orada yoktu.Bende hemen indim ve evine gittim.
Kapıyı annesi açtı ve dedim ki "Yavuz uyuyor mu aradım ama açmadı" Tabii ki annesinin yanında utanıyordum ve çokta bir şey diyemedim o da bana cevap verdi "Hayır o çoktan çıktı bile."dedi şok oldum ama ona sadece "Tamam iyi günler" diyebildim.Terbiyesiz bana haber bile vermeden gitmiş okula.Neyse bende gidiyim de orada konuşuruz diye düşündüm.
Okula gittim ama Yavuz sınıfta yoktu."Acaba ormana mı gitti ?"diye düşündüm ama pek zannetmiyordum.Bir daha aradığımda açtı telefonu ve ben ona hiç bir şey diyemeden o bana "Ormandayım ama senin anlattığın hiç bir şeyi bulamadım" dedi bende "Hemen geliyorum dur. Nerelerindesin ormanın"dedim "Ne biliyim ben ormanın bir yerlerindeyim işte." dedi bende "öff boş konuşma"ve ardından ona seslendim ve sesimi duyup bana geri seslendi
En sonunda buldum onu.Ama ormanın kapıya doğru tarafında değil diğer taraflara gitmişti.Dedim ki "O tarafta değil ki kapı ormanın diğer tarafındaydı kapı."Kapıya doğru yol aldık ve artık yerler çok tanıdık gelmişti "İnşallah kaybolmamışızdır" dedi bende kendimden emin bir şekilde "Kaybolmadık eminim bu taraftan" dedim ama bir yandan da korkmadım değil.
3-5 dakika sonra bulduk ve aynı efsanelerdeki gibiydi.Hemen dedim ki "Bu kapı EMİNİM!" bana "ne bağırıyorsun be" dedi ve bende gülmeye başladım istemsizce.Dedi ki "Eee buraya geldik ama daha ekinoks tarihine 4 gün var" bunu hesaba katmamıştım. Aklıma okul geldi ve saate baktım saat 9.20'ydi.Daha okulun ikinci gününden geç kalmıştık.Hemen bunu Yavuza söyledim ve koşa koşa okula gittik ve bizi birbirimizden ayıran hoca ileydi dersimiz yani edebiyatçı idi.Zaten birbirimize gıcık oluyoruz bide geç kaldık.Girdik ve hemen konuşmaya başladı ama o an fikirlerimin arasında boğuluyordum ardından."Özür dileriz hocam" dedim ve yerimize oturduk.
Daha öğle arası bile olmamıştı bir daha ki ders 4.ders idi ve teneffüse girmiştik ve fikirlerimi Yavuzla paylaşmaya başlamıştım bile.Ama Yavuz hemen beni susturup "gel şuraya geçelim" dedi bende haliyle "neden?" diye sordum "Galiba bizi dinliyorlar."dedi.Bende her zaman ki Yavuz olduğu için "Bence yine paranoyaklık yapıyorsun."dedim.Bana o klasik göz devirme hareketini yaptı.Tabii ki bende ona geri yaptım.Ve pat diye Hoca içeri girdi ders matematikti.Öğle arasına girdik ve konuşmaya devam ettik bizi dinlemeleri hakkında.Ve aklıma bir fikir geldi "onları takip edelim" Bana "Sapık mısın be ne takip edicez"dedi.Bende karşılık olarak " ben mi sapığım onlar bizi dinlerken sıkıntı yok ama ?"dedim ve bir şey diyemedi.
Okul bitti ve Eve gittik Diğer günler her zaman ki gibi geçti hiç değişik bir şey olmadı.Ve 4 gün geçmişti.Bugün Ekinoks tarihiydi acaba kapı açılacak mıydı? Ya da açılınca ne olacaktı.Her sorumun cevabını bugün öğrenecektim ama çok heyecanlıydım neredeyse bayılacaktım...
Devamı diğer partta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekinoks'un gizemi
Ficção CientíficaEkinoks efsanesi ve iki arkadaşın yeni okulda bu efsaneyi keşfetmesine dair bir kitap... İyi okumalar