~Зак~
Беше минала около седмица от както ме пуснаха. За щастие още следващата сутрин получих обаждане, с новината че Джереми е в затвора.
Прекаврам по-голямата част от времето си с Тара. Първите два дни си взех почивка и бяхме заедно постоянно. За пръв път ми беше толкова приятно с някой. Изпитвах привързаност към нея, което ми се отразяваше зле, когато я няма.
Като например сега. Събуждам се сам в стаята си. Последните няколко вечери Тара обикновенно заспиваше при мен, така че сега се чувствам малко неубичайно.
Изправям се леко тромаво и поглеждам през прозореца. Както и си помислих, Тара е в градината с чаша кафе и скицника ѝ.
Онази вечер ми показа част от скиците си и аз бях изумен. Вярно нищо не разбирам от мода, цветове и такива работи, но нейните модели бяха невероятни.
Ако не беше проклетата среща със синовете на Уилфред, можех цял ден да стоя и да я гледам, да ѝ се радвам...
Отделям се от прозореца, колкото и да не искам, и влизам в банята. Взимам си набързо един душ, за да се събудя и да съм малко по-представителен.
Обличам черна блуза и свободни панталони, след което грабвам телефона, ключовете за колата и една папка с документи от бюрото, и излизам.
В градината слагам ръката си на едното рамо на Тара и тя се обръща към мен. Щом погледите ни се засичат тя се усмихва, което автоматично кара и мен да направя същото.
"Добро утро! Не знаех, че си станал." ахх гласа ѝ е като песен за ушите ми.
"Да, станах преди малко."
"Отиваш ли някъде?" погледна папката в ръката ми, след което върна погледа си на лицето ми очакваща отговора ми.
"Да, имам среща със синовете на Уилфред. Но се надявам, че няма да се бавя...много." не ми се иска да я оставям сама особено много. Нямам представа защо, просто се притеснявам когато е сама.
"Добре. Аз ще се обадя на Джесика, за да пием кафе някъде." кимам ѝ без да казвам нищо.
Вечерта след като ме пуснаха Джес реши да цъфне на вратата под ръка с приятеля ѝ, Майкъл. Не съм особено радостен от този факт, така че малко се скарахме след това.
След последната ѝ връзка едва не изгубихме всичко, което притежаваме, така че съм много скиптичен към всяка нейна връзка.
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...