Arkadaşlar panoma yazabilirsiniz aşırı sıkılıyorum iwöwşsösüeöeğeö
...Bir de smut yazacak mıyım emin değilim
👉👈*********
Vural
Elimdeki çakmağı sinirli bir biçimde kıracak derecede sıkmaya başladığım zaman içimdeki öfke bir türlü soğumuyordu aksine daha çok sinirlenmeye başlıyordum.
Kafam dağılsın diye arkadaşım ile bir mekana gelmiştik ve ne yazık ki işe yaramıyordu. Karşımda bana üzgün ve acır bir şekilde bakan arkadaşımdan bir iç çekiş kazanmıştım.
İçimde fokur fokur her an patlamaya hazır bir volkan kaynıyordu ve içimdeki bu yangını nasıl bastıracağım hakkında bir fikrim yoktu. Her aklıma geldiği zaman çıldıracak gibi oluyordum ve bu halim ile ben fazla yaşamazdım.
Hamza ile aramızdaki olan olaylar lise yıllarına dayanıyordu ve ben ondan iki yaş büyüktüm. Ben mezun olacağım yıl o daha lise ikideydi, sürekli bahçede basketbol oynuyordu ve sürekli de kazanıyordu şerefsiz.
Yakışıklıydı, peşinde birçok kız vardı ama hiçbir kıza yüz verdiğini görmemiştim. İlgi çekici, gizemli bir yapısı vardı. Onu herkes gibi merak ediyordum ama konuşacak bir konumuz ne yazık ki yoktu. Şans eseri en yakın arkadaşım Celal ile anlamadığım bir biçimde ödev için partner olmuşlardı.
İşte Hamza ile o zaman tam anlamı ile tanışmıştık...
Onun ablası ile nişanlanma olayımda yeni bir olay değildi, bu durum çok öncesine dayanıyordu ve hiç istemediğim bir şekilde olaylar çok hızlı bir biçimde gelişmişti.
Mesleğimin başlarında ilk dağ görevimdeyken aptallığım yüzünden vurulmuşum ve hastaneye kaldırıldığım zaman Hamza'nın ablası ile tanışmıştım. Evet kızı ilk defa görmüyordum ya da ilk görüşte aşık olmamıştım. O kızı daha önceden tanıyordum bunu Celal'den başka kimse bilmiyordu ve ben tahmininden daha hızlı bir şekilde kız ile anlaşmıştım.
Bir süre sonra birbirimizden telefon numarası alıp flört etmeye başlamıştık ve iş bir tık ciddiye binmişti. Biraz zaman geçtikten sonra tayinim doğuya çıkınca ayrılmak zorunda kalmıştık ama kardeşi, Hamza'nın askerliği benim birliğe çıktığı zaman açıkcası ikimizde sevinmiştik ve işlerin yoluna girdiğini düşünmüştüm.
O (Kızdan bahsediyor) Hamza'nın yemin törenlerinde beni göreceği için sevinirken ben başka bir şey için sevinmiştim ve bu sevinç bir süre sonra yerini hüzne bırakmıştı.
Ailesi ile o zaman tanışmıştım ve bir süre sonra nişanlanmıştık. Bu olaydan çok kısa bir süre içinde Hamza bana beni sevdiğini söylemişti ve işte o zaman benim bütün dünyam başıma yıkılmıştı.
İşleri yokuşa sürmenin bir mantığı yoktu ve nişanı atamayacağım için Hamza'yı kendimden uzaklaştırma yoluna başvurmuştum...
Kafamı iki yana sallayıp önümdeki buzlu koladan bir yudum aldığımda içimin yangını çok hafif bir şekilde sönmüştü.
Varlığı büyük boşlukları dolduracak mahiyette değildi, fakat yokluğu müthişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
General FictionYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.