Jmenuji se Tessa, je mi 20 let a jsem hračkou - subinkou pro svého pána. Může si se mnou dělat co chce a kdy si jen zamane, a já se nesmím bránit, ani nemá cenu protestovat, protože na tom co bych si přála já vůbec nezáleží, jsem prostě jeho hračka.
Jeho submisivní hračkou jsem se stala, když mi bylo osmnáct. Vždy jsem byla spíš ten submisivní typ člověka. A tento máš vztah mi vyhovuje. Když jsem se k mému pánovi dostala, přes inzerát na internetu, tak jako první jeho dárek, který mi dal byl obojek. Ten je černo-stříbrný. Má stříbrný kroužek, a na sobě stříbrné cvočky.
Bydlíme společně v jeho velkém domě, kde však mám vlastní pokoj. A je tu samozřejmě i herna, kam mě bere, když buď zlobím, nebo on chce.
V herně je spousta věcí, které na mě používá. jsou zde, tady v herně jedna a v mým pokoji druhá - Klec. Tam mě zavře, když něco provedu a jemu se to nelíbí, a já to přeženu přes danou mez. Je to forma trestu.Vždy když jsme byli v herně, musela jsem na něj čekat před ní, v kleče s rukama za zády a pouze ve spodním prádle. A on ze mě i to prádlo pak svlékl.
Dneska jsem při posledním sexu se svým pánem, zlobila. Když jsme byli v herně, tak jsem se vždy udělala dřív než on, což mám zakázané. A pak, jsem mu ho odmítla vykouřit a následně to spolknout, ale já na to prostě ne vždy mám náladu a chuť.
A tak mě čekal trest. Myslela jsem, že třeba dostanu páskem tak 25 ran na zadek, ale ne. Přišla na řadu klec. Nejdřív ale mě povalil na postel , následně došel ke komodě, kde měl všechny zajímavý hračky. Vytáhl Venušiny kuličky , anální kolík a pouta.
"Klekni si na kraj postele, na všechny čtyři zády ke mě" poslechla jsem a čekala. Jako první vzal do ruky kuličky a vsunul je do mý už tak vlhký kundičky, potom vzal anální kolík a zastrčil mi ho do zadečku. Když už neměl co kam strčit, vzal mě za boky, a otočil čelem k sobě. Vytáhl mě do sedu a dopředu mi na ruce nasadil pouta. Sedl jsi vedle mě na okraj postele a ještě si mě přehnul přes kolena, aby všechno ještě důkladně zkontroloval. Když všechno bylo v pořádku otevřel klec."Tak a šup dovnitř, za dnešek tě mám už plné zuby, jak zlobíš."
poslušně jsem vlezla dovnitř, pro teď jsem si nechtěla přidělávat další problémy, on připnul pouta na háček v kleci, tak jak to dělal vždy a následně za mnou zavřel, zamknul klec a odešel z herny.
ČTEŠ
Deník subinky
RomancePříběh subinky Tessy Postavy: dominanti: James, Matt, Luke, Oliver subiny : Tessa, Vanessa, Steffani, Denis Oliver - Steffani¨ Luke - Denis Matt - Vanessa