*Een sprong naar de zomervakantie*
Pov. Jesse
Eindelijk school is uit! Vandaag gaa. We op vakantie naar parijs. Ik heb er echt zin in, het is wel jammer dat ik Lisa 3 weken niet kan ziwn omdat ik we ben, en ik ga haar zeker missen, maar op vakantie is wel echt gaaf voral parijs. Ja ik ben een jonge maar mensen denk na PARIJS wie wil dat nou niet! Ik fiets naar huis en ga naar binnen. Als ik binnen kom zie ik mijn ouders druk en gestrest heen en weer rennen. Ik zelf hoef me geen druk te maken. Gister heb ik heel mijn koffer en alles al ingepakt.
Ik loop naar boven naar mijn kamer en zet wat muziek op tot we gaan.
Op een gegeven moment hoor ik de achter deur heel hard dicht klappen en 2 lachende meiden gaan de kamer naast mij naar binnen. Huh we gaan zo op vakantie en dan spreekt Zoë nog even af, Lekker slim. Heel stiekem hoop ik dat het lisa is zodat ik nog langer de tijd heb om afscheid van haar te nemen. Terwijl ik dat denk slaat iemand mijn deur wagewijd open en daarna voel ik een paar arme om me heen. Ik draai me om en kijk in de glimmende ogen van lisa, ik druk mijn lippen op die van haar.
"Gezellig dat je langskomt Lisa, nu kan ik nog afscheid van je nemen." lisa begin te grinneken en me stevig te knuffelen. "Waarom zou je afscheid van me nemen als ik gewoon heel die 3 weken bij jou ben." ho wacht, 3 weken? Gaat ze mee, ik hoop het zo! "Ga je mee op vakantie?" "jaa, gezellig hé! Ik wou het jou al eerder vertellen maar Zoë zei dat het leuk was om het tot op het laatst te bewaren. En als ik het zo bekijk was het een goed idee."
Jaaaa lisa mee op vakantie naar parijs, Dit word de beste vakantie ooit!
Als lisa even later naar Zoë is gegaan heb ik al mijn spullen in de auto gezet. Even later komen de rest ook er aan en stappen we in de auto.
Op weg naar de beste vakantie ooit!***********
Heeyyyy lieve lezertjesss!
Super bedank voor de lieve comment en @xxlivkexx bedankt voor die lieve comments dus voor jou een snelle update. En natuurlijk ook voor de rest❤
Veel liefde ❤
Xx j
JE LEEST
verliefd op de broer van mijn beste vriendin?!
Любовные романыhallo ik ben lisa. ik ben 16 jaar. ik ben al vanaf de basisschool beste vriendinnen met Zoë. we vertellen elkaar echt alles. of toch niet.. *wat als ze er achter komt? *voor wie moet ik kiezen? *vind hij mij wel echt leuk? #ik heb dit boek zelf ver...