Κεφάλαιο 48

115 5 74
                                    

Allison pov
Εφόσον έφυγα από εκεί τρέχοντας για να ξεφύγω από την δυστυχία μου και το ότι φίλησα τον καθηγητή μου κάτι που με ανατρίχιασε και έκανε την καρδιά μου να χτυπάει τόσο γρήγορα και ακανόνιστα που δεν μπορούσα να την σταματήσω. Αναγκάστηκα να σταματήσω το τρέξιμο σε μια διασταύρωση για να περάσουν τα αυτοκίνητα εφοσον στην διάβαση είχε κόκκινο για τους πεζούς. Τότε άκουσα την φωνή του Christian να φωνάζει το όνομα μου ενώ ήταν λίγα μέτρα μακριά μου. Αμέσως έκανα την κίνηση να περάσω την διάβαση που εκείνη την ώρα ήταν σε κίνηση τα αυτοκίνητα, αλλά πριν να το καταλάβω ο Christian είχε φτάσει κοντά μου και αμέσως με τράβηξε πάνω του κατορθωνοντας να πέσω στην αγκαλιά του.

Christian: Εισαι τρελή? Να σκοτωθείς θέλεις, για έναν μαλακα που δεν σου αξίζει?
Allison: Τι σε νοιάζει εσένα ρε ΓΆΜΩΤΟ? Άσε με να φύγω.

Christian pov
Πραγματικά εκει που παλευαμε όλοι να συγκρατησουμε του Elian και του μπάσταρδου David από το να αλληλο σκοτωθούν ενώ η Allison βρισκόταν σε σοκ προσπαθώντας να σταματήσει τον αδερφό της από το να σαπίσει στο ξύλο τον David. Ξαφνικά πήρε όλο το φταίξιμο του χωρισμού της για χάρη του μαλακα μπαμπουινου πάνω της λέγοντας ψέματα μπροστά σε όλους ότι είχε κρύφει σχέση μαζί μου φιλοντας με και αφήνοντας με στήλη άλατος. Ο μπάσταρδος το πρώην αγόρι της έφυγε προσβάλλοντας την και ξαφνικά εκείνη θόλωσε τόσο που άρχισε να τρέχει σαν τρελή και εγώ από πίσω της προσπαθώντας να την σταματήσουν για να μου δώσει εξηγήσεις. Ξαφνικά την προλαβαίνω στην διασταύρωση κοντά στο πάρκο το οποίο συχνάζει και ενώ την φώναξα εκείνη προσπάθησε να περάσει την διάβαση ενώ παράλληλα ήταν σε κίνηση τα αυτοκίνητα, όμως την σταμάτησα έγκαιρα καθώς την τράβηξα πάνω μου και εκείνη σαστισμενη να με κοιτάει! Προσπάθησα να της μιλήσω όμως δεν ακουγε τίποτα προσπαθώντας να φύγει. Τότε την άρπαξα από το χέρι της και την τράβαγα με το ζόρι προς το πάρκο. Όταν φτάσαμε στο συνηθισμένο παγκάκι που την έχω δει πολλές φορές να κάθεται την ωθησα να κάτσει στο παγκάκι και εγώ δίπλα της. Εκείνη αμέσως έκανε κίνηση να φύγει, αλλά εγώ της έπιασα τρυφερά το χέρι και την τράβηξα πίσω. Με κοίταξε με έντονο εξοργισμένο βλέμμα καθώς κάθισε και εγώ επνιξα τον θυμό μου ενώ την κοίταξα με στοργή και αγάπη προσπαθώντας να την ηρεμήσω. Όμως ένα ειναι σίγουρο ότι θα μου δώσει τις απαντήσεις που ψάχνω! Τότε εκείνη ενώ με κοιτουσε ξέσπασε σε λυγμούς!.

Christian: Ηρεμησε και σταματα να κλαις για αυτόν τον μαλακα! Δεν αξίζει. Δεν το καταλαβαίνεις!
Allison: (Ενώ εκλαιγα από τα νεύρα προσπαθώντας για άλλη μια φορά να αποφύγω για σήμερα τις τόσες εντάσεις). Εσύ σταματα ρε Christian, δεν ξέρεις πως νιώθω, δεν ξέρεις για πιο γαμημενο λόγο κλαιω! Άνθρωπος είμαι όχι ρομπότ χωρίς αισθήματα, πονάω τόσο πολύ!
Christian: Νομίζεις ότι εγώ δεν έχω πονέσει στην ζωή μου? Νομίζεις ότι εσύ είσαι η μόνη που έχει χωρίσει από κάποιον που θεωρούσες ότι σε αγαπάει?? Νομίζεις είσαι η μόνη?! Εεε.....λοιπόν συγνώμη που θα σε απογοητεύσω,αλλά αν ρωτήσεις τον καθένα στο πάρκο θα σου πει την δικιά του πονεμένη ερωτική ιστορια. Γι αυτό σταματα να κλαις για έναν μαλακα που δεν εκτιμούσε τον άγγελο που είχε δίπλα του! (Πάνω στα νεύρα μου προσπαθώντας να την κάνω να σταματήσει να κλαίει για κάποιον που δεν αξίζει αποκαλυψα κάποια από τα τόσα συναισθήματα που νιώθω για εκείνη ενάμισο μήνα τώρα).
Allison: Δεν ξέρουν τι κάνουν οι γύρω μου, αλλά εγώ είμαι εγώ Christian και αντιμετωπίζω το κάθε τι με τον δικό μου τρόπο. Αν θέλω να γελάσω, θα γελάσω, αν θέλω να ξεθυμανω για να τα σπάσω όλα θα το πράξω και αν θέλω να κλάψω γι αυτό άσε τα κυριγματα σε εμενα και ασε με ήσυχη στον πόνο μου! Αρκετά τράβηξα για σήμερα! (Τότε τον κοίταξα με τα μάτια μου γεμάτο δακρυα).
Christian: Φυσικά είδα πως τα αντιμετωπίζεις όλα τα προβλήματα σου! Με ψέματα? (Είπα με προφανή ειρωνεία μιας και μου έσπαγε τα νεύρα που εκλαιγε για εκείνον τον παπαρα).
Allison: Σταμάτα την ειρωνεία! Όμως ξέρεις κάτι? Έχεις δίκιο σε ένα πράγμα! Ότι έκανα λάθος που πήρα το φταίξιμο πάνω μου! Τώρα το μετανιωνω!
(Σκουπισα τα μάτια μου καθώς κατάλαβα ότι δεν αξίζει να κλαίω για κανέναν).
Christian: Αυτό προσπαθώ να σου πω τόση ώρα! Όμως γιατί εμένα?
Allison: Τι εννοείς? (Προσπαθώντας να ηρεμήσω από το κλάμα).
Christian: Γιατί διάλεξες εμένα? (Τότε εκείνη αμέσως κοκκινησε και μαζεύτηκε στην θέση της! Τόσο γλυκιά, τρυφερή και πανέμορφη που μου έλιωσε την καρδιά).
Allison: Για...Γιατί ήσουν ο μόνος εκείνη την ώρα κοντά μου! (Τραβλησα? Γιατί τραβληζω? Γιατί νιώθω η καρδιά μου να τρέμει αυτή την αμηχανη στιγμή? Πότε άλλοτε δεν έχω νιώσει τετοιο συναίσθημα? Ίσως είμαι κουρασμενη απο όσα έγιναν σήμερα. Από την άλλη νιώθω το βλέμμα του να με καίει).
Christian: Δηλαδή αν ήταν ο Daniel εκείνη την ώρα κοντά σου θα τον φιλουσες?
Allison: Φυσικά και όχι? Ξέρω πως νιώθει ο Daniel για την Eva και το ίδιο συναισθημα λαμβάνω από την Eva για τον Daniel! Απλά έτυχε!
Christian: Απλά έτυχε? (Πως μπορεί να το λέει αυτό? Εκείνη την ώρα ένιωσα σαν πράγμα, όμως ξέρω πως εκείνη νιώθει κάτι για εμένα. Το μεθύσι προχθές το βράδυ έβγαλε την αλήθεια. Όμως δεν το καταλαβαίνει η προσπαθει να το κρύψει?)
Allison: Φυσικά καταλαβαίνω ότι δεν σου άρεσε κάτι τέτοιο κύριε καθηγητά και σου ζητάω συγνώμη! Επίσης ευχαριστώ πολύ που με έσωσες πριν!
Christian: Εσύ κορίτσι μου προσπαθείς να μας τρελάνεις όλους? Ζητάς συγνώμη για κάτι που έτυχε και ευχαριστείς παράλληλα!
Allison: Ναι ακριβώς! Έτσι είμαι εγω!
Christian: Ένας άγγελος (ψιθυρισα ίσα,ίσα που ακούστηκα με την φασαρία που δημιουργούσε ο κόσμος και ο ήχος των φύλλων από τα δέντρα του πάρκου).

Allison pov
Εφόσον συζητήσαμε με τον Christian ο οποίος με έκανε να καταλάβω ότι δεν είμαι εγώ λάθος σε όλο αυτό, αλλά ο David. Καταλήξαμε να κοιτάμε ως το σουρουπωμα τον κόσμο στο πάρκο ενώ κανένας δεν μιλούσε. Το κινητό μου δεν είχε σταματήσει από τα μηνύματα και τότε ο Christian γύρισε να μου αναφέρει ότι θα γυρίσει στο σπίτι μας. Έτσι προσπάθησα και εγώ να σηκωθώ γρήγορα για να τον προλάβω κατάληγοντας να ζαλιστω και να γονάτισω στην κρύα άσφαλτο του πάρκου! Αμέσως ο Christian ετρεξε για να με σηκώσει βάζοντας με να καθισω στο παγκάκι.

Christian: Εισαι καλά?
Allison: Όχι και τόσο μιας που έγιναν τόσα πολλά σήμερα στο γυμναστήριο με τον Casper, μετά με τον πρώην μου και τώρα εδώ....
Christian: (Ώστε έγινε πάλι κάτι με αυτόν τον μαλακα  Casper πριν από όλα αυτά! Το αίμα μου έβραζε να μάθω όμως δεν είπα κάτι μιας και ήταν έτοιμη να λιποθυμήσει). Περίμενε εδώ θα καλέσω ταξί!

Allison pov
Αμέσως μόλις εκεινος πήγε να σηκωθεί για να καλέσει το ταξί μιας και ήμουν τόσο κουρασμενη που δεν μπορούσα να μιλήσω, τα κινητά μας χτύπησαν ταυτόχρονα και έτσι απαντήσαμε και οι δύο την ίδια στιγμή. Αμέσως κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον και το μόνο που ξεστόμισε ταυτόχρονα ήταν η λέξη "Και άλλα προβλήματα"

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Where stories live. Discover now