Eve neredeyse hiç gitmiyordum. Evde beni bekleyen tek kişi Zehraydı. Sadece onu görmek için gidiyordum. Annem beni görmek istemiyordu. Akif'i öldürdüğümüzü bilse şikayet bile ederdi. Bana inanmıyordu. Sanırım artık nefret ediyor.
Fabrikanın önüne geldiğimde beklemeye başladım. Kaptan acil gel demişti. Acaba bu sefer kimi öldüreceğiz diye düşünürken kapı açıldı. "Hoş geldiniz efendim" sırıtarak bana doğru geldi. "Hoş bulduk" tam önümde durduğunda tek kaşımı kaldırıp baktım "Ee yine kimi öldüreceğiz?" dediğimde kahkaha atarak arabaya doğru ilerledi.
Cevap vermemişti, it herif. "Lan söylesene" ön koltuğa geçip oturdum. "Tatile gidiyoruz" dediği şeye gülerek cevap verdim "Hadi lan oradan" tekrar kahkaha attığında koluna sertçe vurdum. Bana bakıp göz kırptı.
Yaklaşık 1 saattir yoldaydık. Gerçekten tatile mi gidiyoruz amına koyayım. Gerçekten böyleyse çok gülerim.
Benzinliğe geldiğimizde bana döndü "İstediğin bir şey var mı?" Hayır anlamında kafa salladığımda kapıyı açıp indi. Adama bir şeyler söyleyip markete girdi.
Tekrar arabaya geldiğinde poşeti bana uzattı "Al bakalım" poşeti elinden alıp baktım. Bir sürü yiyecek almıştı. "Bunlar yol için mi?" arabayı çalıştırmaya başladı "Evet, yol için"
Gözlerim kapanıyordu, çok uykum vardı. Arkadan ceketi alıp bana uzattı "Biraz uyu" ceketi elinden aldım "Uyuyacağım" dediğimde bana bakıp gülümsedi.
---------
Kaptan bey tarafından dürtülerek uyandırılmıştım. "Hadi kalk geldik" ters ters bakıp indim arabadan. "Şileye geldik, burası çok güzel" etrafa bakarak söylemişti. Şile gerçekten güzel bir yerdi."1 hafta burada beraber kalacağız" dedi kocaman villayı gösterirken. Ona baktığımda yanıma geldi "Mert mal mal bakma da geç içeriye" kolumdan tutup çekiştirdi. "Bırak lan kocaman adamım ne çekiştiriyorsun?" kolumu bırakıp gülmeye başladı. "Sen misin lan kocaman adam?" eve doğru ilerlediğinde bacağına tekme attım.
"Hay tekmene soksunlar" diye mırıldandı. İçeriye girdiğimizde etrafı incelemeye başladım. Ev güzel dekor edilmişti. "Eve mi aşık oldun? Olmadı böyle bana aşıktın sen." söylediği şeye gülmeden edemedim, o da gülmüştü "Hadi odaya git uyumaya devam et" dedi. "Odayı göster" merdivenlere doğru ilerleyip "Gel" dediğinden peşinden gittim.
"Gir içeriye uyu" odayı inceledim, çok güzel görünüyordu. Tamam anlamında kafa sallayıp kapıyı kapattım. Kaptanla 1 hafta geçirmek nasıl bir fikirdi hiç bilmiyorum. Manyağın teki beni de öldürüp gömebilirdi. Yatağa geçip uzandığımda tavanı izlemeye başladım. Hem düşünüyordum hem de uykuya dalmaya çalışıyordum.
Yine dürtülerek uyandırıldığımda küfür ettim. "Şş küfür etme de hazırlan eğlenmeye gideceğiz" oflayarak yataktan kalktım. "Hiçbir şey getirmedim, ne giyineceğim?" odadan çıkacakken sorduğum soruyla durup bana döndü "Benim dolabımdan istediğini al giyin" göz devirip kafa salladım.
Onun odasına girip dolabı açtım. Bir sürü kiyafet vardı. Rahat bir şeyler arıyordum. "Ulan 1 tane eşofmanı yok mu bu herifin?"
"Var var" aniden onun sesini duyduğumda irkilmiştim. "Lan niye sessiz geliyorsun?" gülerek yanıma geldi. En üstten siyah eşofmanı alıp bana uzattı "Al bakalım" elinden aldım "Hadi çık giyinip geliyorum" kapıya doğru ittirdiğimde göz kırparak "Hay hay" dedi.
Aynaya bakarak kendime iltifatlar edip çıktım odadan. Koltukta oturmuş bekliyordu. Her zaman ki gibi çok yakışıklı görünüyordu. Sırıtmadan edemedim. "Hazırım, gidelim" baştan aşağıya süzdü beni. "Gidelim bakalım"
Bara gelmiştik, hele şükür bu sefer ki gay barı değildi. İçeriye girdiğimizde etrafa baktım. Mini etekli kızlar, yavşak erkekler. Hep beraber dans ediyorlardı. Bazıları da köşe de öpüşüyordu.
İçki alıp masaya geçtiğimizde bir kız yanıma gelip elimden tuttu "Beraber dans edelim tatlım" beraber dans edenlere doğru ilerledik. Dans etmeye başladığımızda tam dibime girdi.
Çılgınlar gibi dans ederken kaptan kolumdan tutup kendisine çekti. Birden dudağıma yapışınca afalladım. Bu sefer onu itmeden öylece durmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVGİLİM-GAY
ActionNot; Uzun süredir yoktum, kitabı yeniden yazmaya başlayacağım.