Po týdnu
Je tady poslední večer. Kluci opět plánují nějakou párty, ale tý se já účastnit nehodlám. Ta v pondělí mi stačila. Naopak učitelky povolili vyzkoušet tu vířivku, které je venku. A to si nenechám ujít.
Hodiny odbyli devět hodin večer. Vstala jsem z postele a přešla jsem ke skříni. Tam si vyndala plavky, ručník a velké triko, které si dám přes ně.
Převlékla jsem se a nazula si pantofle. Vyšla jsem na chodbu a šla až k hlavním dveřím. Těma jsem i vyšla ven a zamířila na zahradu.
Našla jsem vířivku ve skvělém stavu. Už z dálky jsem viděla, že tam ale někdo sedí. Řekla jsem si, že se kdyžtak přidám. Ale když jsem došla blíž, chtěla jsem se otočit.
" Čauky Brynn" usmál se na mě Dylan. Ležel si tam, kde bych zrovna chtěla být já.
" Pojď, nikdo tu není" usmál se a natáhl ke mně svou ruku. Váhala jsem. Sice tu nikdo není, ale co když někdo vyjde ven? Uvidí nás, a řekne si co? Ani to nechci vědět..
" Co když nás někdo uvidí?" Řekla jsem s neklidným hlasem.
" Neboj, vždyť všichni jsou na té párty" řekl a stále byl u mě se svou rukou.
" Proč tam vlastně nejsi?" Zeptala jsem se. Zajímalo mě to. Má nějaký důvod?
" Když jsme tady poslední večer, chtěl jsem vyzkoušet tu vířivku. A hlavně, ta minulá párty stála za nic. Dokud sis teda nesundala triko" rozesmál se. Zase jsem si připomněla tu chvíli.
" Promiň, tak pojď už" naléhal na mě. Ale já jsem mu, a jeho očím nedokázala říct ne.
Vlezla jsem k němu do teplé vody, a sedla si vedle něj. Zaklonila jsem hlavu a namočila si vlasy. Podívala jsem se na Dylana, který se jen usmíval.
" Co se tak tlemíš?" Zeptala jsem se se smíchem v hlase. Byl roztomilej.
" Seš tak krásná" řekl a nahnul se k mému obličeji. Nic víc jsme říkat nemuseli. Oba jsme věděli, co ten druhý chce udělat.
Ale on to udělal jako první. Přisál se k mým rtům. Začala jsem ihned spolupracovat. Jeho rty byli tak sladké.
Cítila jsem, jak se jeho ruka přesunula na moje břicho. Potom rukou sjel dolů. Zachvěla jsem se, když se jeho doteky přesunuli na můj spodní díl plavek.
" Počkej, co když nás opravdu někdo vidí?" Přestala jsem a ruku mu dala na své pravé místo. Jenže to nevydržel dlouho, a jeho ruku mi dal na tvář.
" Neboj, jestli chceš, budu mít teď volnej pokoj" řekl a pousmál se. Já jsem jen kývla. Bude to lepší, než být tady venku.
Vylezli jsme z vody a já se zabalila do ručníku. Dylan si ho obmotal okolo pasu. Vyslal mě abych šla dřív, protože by to bylo divné, kdyby jsme se oba vraceli jen v ručníku.
Došla jsem do pokoje, a rychle se vysprchovala. Převlékla jsem se do kraťas a trika, a do ruky vzala telefon. Potichu, protože už byla skoro noc, jsem se vydala k Dylanovi do pokoje.
Zaťukala jsem na dveře a čekala, až otevře. Jenže ty se dlouho neotevírali. Proto jsem nečekala a dveře otevřela. Jenže to jsem asi dělat neměla.
Na posteli ležel Dylan, a na něm seděla Rachel. Měli na sobě oblečení, takže ještě k ničemu nedošlo.
" Co tady děláš? Vypadni!" Zakřičela na mě Rachel. Já jen rychle zavřela dveře a odběhla zpátky do mého pokoje. Lehla jsem se na postel a schoulila se do klubíčka.
Proč vlastně brečím? Oni spolu jsou, a já jsem s ním jenom tajně. Kdy mi to konečně dojde?
Z oka mi vytekla slza. Tekla mi po tváři, až spadla na můj polštář. Zavřela jsem oči, a snažila to dostat z hlavy.
------
Probudila jsem se uprostřed noci. Podívala jsem se vedle sebe, a na posteli ležela Hailey společně s Lukem. Lehce jsem se usmála, a posadila se na postel.
Cítila jsem se, že bych mohla vstát a jít na snídani. Ale když jsem se podívala, kolik je hodin, asi to nepůjde.
Půl čtvrté ráno. Zvedla jsem se a potichu si přes sebe navlékla mikinu. Podívala jsem se ven z okna, a viděla spící krajinu.
Nevěděla jsem, co dělat. Dokud jsem si něco neuvědomila. Pokud je Luke tady, znamená to, že u Dylana v pokoji je jen on. Ani jsem si to nerozmýšlela a vyšla z pokoje.
V tichosti jsem došla k pokoji vedle nás, a bez ťukání vešla dovnitř. První, co jsem viděla byl spící Dylan. Spokojeně si oddychoval.
Přešla jsem k němu a opatrně si vlezla do postele. Lehce se otočil, ale pak mi obmotal ruce okolo boků.
" Nemůžeš spát?" Zamumlal v jeho polo probuzení. Usmála jsem se nad ním.
" Nemohla no, a když tady není Luke.." nedořekla jsem větu a otočila se na Dylana. Už měl otevřené oči a vypadal, jako kdyby ho moje věta probudila.
" Copak by si Brynn přála?" Usmál se a přitáhl si mě ještě blíž. Nic jsem neříkala, a nechala ho, ať si na tu přijde.
" Že by Brynn nebyla tak svatá, jak si všichni myslí?" Řekl a přehoupl se nad mé tělo. Chytla jsem ho okolo krku a přitáhla si jeho hlavu k mé.
Začala jsem ho líbat. Dylanova ruka mi sjela ke kraťasům, v kterých spím. Hladil mě po stehnech, přičemž ho to pak asi přestalo bavit.
Zvedl mě a posadil si mě na svoji pánev. Začla jsem se pohybovat, a ihned viděla, že se mu to líbí.
" Chceš to?" Řekl a chytl mě za boky. Čekal, až něco řeknu.
" Ano" řekla jsem jedním slovem to, co si teď přeji. Cítím, že je to ten správný člověk. Ten člověk, se kterým ztratím moje panenství.
-----
Ahoj, omluvte mě na tom konci:)) asi si dokážete představit, co se pak dělo:)
Snad se vám kapitola líbila, a počkáte si i na další!
Vase helca!
ČTEŠ
Řekni Mi Že Mě Miluješ
RomanceBrynn, která se první den vydá do školy s tím, že se začne pilně učit. Ale Evelyn má jiné plány. Večer její kamarád pořádá párty, kde se určitě musí ukázat. Pozve tím i Brynn, kde se to celé zvrtne. Dylan má problém se slavnou roztleskávačkou, kter...