Mi a baj Kitti?

43 4 0
                                    




Nem tartott sokáig a könyv olvasásom hisz a fiúk nevetésből álltak ki.Így letettem a könyvet és én is beszálltam a beszélgetésbe. Gyorsan eltelt az idő.Éppen a vonatról pakoltunk le mikor valaki hátulról megölelt.Hátra fordultam, először nem esett le ki van ott de nem sok idő kellet arra, hogy felfogjam,hogy mögöttem áll az egyik legjobb barátnőm Kitti. Kitti egy sötét szőke hajú lány aki mindig jó kedvű és a nyarakat a Mamma mia nézésével töltöttük ameddig fel nem költöztem Budapestre.A farmer kezes lábasán már szinte megse lepődtem.Közbe Giorgio levette a bőröndöm és sétálva elindultunk a busz megálló felé.

-Ha szabad tudnom hova mentek?Kérdezte Kitti mikor egy fehér Fiat 500-ra mutatott.

-Megvan?Tátottam a szám majd megöleltem.

-Régóta nem voltál itt.Na gyertek pakoljatok és indulhatunk.

Giorgio megfogta a bőröndöm és berakta a kocsi hátuljába majd mellém állt és végig nézett a kocsin és a lányon.

-Teccik nekem ez a Kitti, Olasz kocsi.Ezzel beszállt az autóba Zsomborral engem meg beültettek előre.

Megindult a soha véget nem érő eszemecsere melyet a két fiú csak úgy hallgatott.Oda érve a házunkhoz Kitti kivett néhány bőröndöt majd elindult befele.Otthon megérkezve a régi szobámba néhány szétdobált ruha darabot találtam melyeket a barátnőm csak úgy kapkodott össze.

-Bocsi anyukád nem szólt, hogy jössztök pláne nem egy Olasszal.Kuncogott miközben bepakolta a szekrénybe az imént össze szedett ruhákat.

-Most itt élsz?Néztem rá mire a lány az ágyamra ülve a vállát kezdte vakarni.-Kitti mond már.Ülltem a lány mellé és átkaroltam.

-Tudod anyukámmal...

-Mivan vele?

-Szóval már hónapok óta itt élek de azért mert a-a-anyukám alkoholista és bármennyire is szeretnék nem engedhetem meg magamnak a Pesti házat legalább is ha jó környéken szeretnék.Folytak ki az első könny cseppek a szeméből.

-De ezt most nem értem.Tök olcsók az albik Pesten vagyis egy átlagos nem az egekben van.

-Igen, igen én próbálok dolgozni és mindent bele adok de ha itt lesz a szeptember a suli mellet nehezebb lesz és én gyűjtők rá meg minden de szerintem ameddig lehet maradok mert anyukád azt mondta és mosok meg ilyesmi szóval.

-Miért nem szólsz simán lebeszélem Zsomával és jöhetsz velünk.

Csak bólintott egyet, a válaszra már nem volt ideje mert anya bejött és megölelt.Szólt, hogy kész az ebéd. Megebédeltünk közbe beszélgettünk és felvetettem az ötletet Zsomának, hogy jöhet-e Kitti.Látszólag neki tetszett úgyhogy ebéd után apa,Giorgio és Zsombor elvonultak és ránk bízták a süti sütést.

-Tudod anya pont azon gondolkodtam, hogy Kitti felköltözhetne velünk?

-Nekem tetszik az ötlet, csak ezt vitasd meg majd hógolyóval jó barátok lettek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hellóbelló mindenkinek újabb rövidecske rész.Nincs ötletem☹️.Jó éjszakát/napot.Pusszancs<3

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now