He did it on purpose!

209 2 0
                                    

Ahojky, je tu další díl. Omlouvám se za chyby. Bavte se...

Zvedla jsem ho a bylo na něm napsané... Cože? Jeho telefonní číslo? No to si dělá srandu. Budu ho vídat denně a ještě si myslí, že si s ním budu povídat nebo psát? Je to můj ternér a ne kamarád.

"Jsem doma!" zavolala jsem.

"Jsme v obýváku." ozvalo se. Došla jsem tam a všichni seděli na gauči a o nečem vášnivě debatovali.

"O čem je řeč?" zeptala jsem se a sedla si na zem naproti nim.

"O tom tvém novém trenérovi fotbalu." řekla mi narovinu ségra. Jak o něm kruci ví?

"Jak víš o tom, že máme nového trenéra?" zeptala jsem se.

"Jednoduše, je to i učitel tělocviku a má nás a i tvojí třídu." řekla pohotově. Cože??? Nejen fotbal, ale i tělák. Ještě mi řekněte, že to bude můj třídní a jdu se rovnou objesit. 

"Jdu spát." řekla jsem a odešla do pokoje. Sedla jsem si na postel, vzala jsem si mobil a ten papírek a napsala jsm mu.

"Proč jste mi dal své číslo?!" Ano divná otázka, ale chci to vědět.

"Jen tak. Nevím, ale asi proto, že jsem si myslel, že bychom mohli trochu vypilovat tvoji techniku a tykej mi. Nejsem tak starý." Cože? Moje technika je dobrá, ale jasně on je fotbalista a já podle něj jen průměrná fotbalistka a chce abych mu tykala? Nikdy.

"Aha... tak to jste si to mohl odpustit, protože jsem se svou technikou naprosto spokojená a tykat vám nebudu." Snad už mě přestane otavovat.

"Když myslíš. Kdyby jsi změnila názor napiš. Dobrou noc." Tak to asi těžko. Už jsem mu neodepsala. Došla jsem do koupelny, osprchoala jsem se, překvlékla do pyžama, vyčistila zuby a šla spát.

Ráno mě vzbudil mobil, který začal vyhrávat písničkou Toulavá od Sebastiana. Signál, že mám vstávat a jít do školy. Vyhrabala jsem se z postele a došla do koupelny, kde jsem se zvřela a po půl hodině vylezla. Mám štěstí, že vstávám hodinu a půl před odchodem do školy jinak bych byla asi mrtvá. Půl hodiny v koupleně, další půl hodinu výběr oblečení a potom příprava učení do školy a ještě mi nějaký čas zbyde na různé kraviny, jako je třeba mobil a FB, Twitter, Ing a další...

****************************************************

Jsem na cestě do školy. Musím pěšky. Chudák moje motorka. Stejně to mám asi jeen patnáct minut pěšky. 

"Čau, kde máš motorku?" zeptal se Simon.

"Ale je rozbitá." řekla jsem a společně jsme vešli do školy a rovnou i do třídy. Povídali jsme si o všem možné. Zvoní. Do třídy všl ředitl a za ním... to se mi snad jen zdá. Tomlinson.

"Tohle je váš nový třídní, jelikož paní Reedová je těhotná a má toho moc." řekl a opustil třídu. Přesně o tomhle jsem včera mluvila. Pohldem se rozhlížel po třídě a když všiml mě jen se pousmál. Já sklouzla trochu víc pod lavici, abych nebyla tolik vidět. Chvíli něco mlel a pak už přenechal hodinu panu Santosovi. Náš nový třídní chtěl vědět jak to u nás vee třídě chodí a tak si sedl do přední lavice. Měli jsme matiku. Docela mi jde. 

"Tak, kdo nám vypočítá tenhle příklad?" zeptal se pan Santos. Nikdo se nehlásil.

"Nikdo, tak třeba slečna McCarnyová." ozanámil.Neeochotně jsem se zvedla a došla k tabuli. Stihla jsem si všimnout jak mě třídní pozoruje. Nahánělo mi to strach. Ze stlu jsem si vzala fixu a běhm pár vteřin jsem měla vypočítáno i se zkouškou. 

Coach? Or Boyfriend? (FF with L. T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat