98. Какъв е планът?

73 4 2
                                    

Не си казахме почти нищо по пътя, но тишината не беше неловка. Напротив. Когато се качихме на магистралата Куинтъс пусна радиото и двамата си направихме концерт в колата му. Пристигайки в града, изяакахме поредната песен да свърши преди Куинтъс да ме оствави пред дома ми. Аз му благодарих за превоза и влязох през входната врата, което беше първата ми грешка. Втората беше да светна лампата. Майка ми излезе от кухнята ядосана. Погледа и изведнъж леко умекна и тя ме прегърна.

-Защо се прибираш толкова късно? Знаеш ли кое време е?

- Извинявай. Бях навън с приятел.

- Видях. Добре, че те докара, а не те остави да се прибираш сама. Познавам ли го?

- Не. Но мисля, че Хейли го знае. Съученици сме. – съобщих и си оставих якето на закачалката. Добре, че се бях сетила да го взема сутринта.

- Има останала вечеря за теб, ако си гладна.

- Благодаря, но ядох навън.

- Добре. Следващия път предупреждавай преди да излизаш с някой. Притесних се.

- Извинявай. Наистина. Мисля да се качвам в стаята ми.

- Лека нощ. – каза мама докато изкачвах стълбите и аз и се усмихнах.

- Лека. – отвърнах, а на втория етаж бях посрещната от Лили, която стоеше със скръстени ръце.

- Какво правеше навън с Куинтъс?

- Какво те интересува?

- До преди седмица-две говори как не трябва да се сприятеляваме с тях, а сега ти излизаш с тях непрекъснато.

- Излязох веднъж. Само с Куинтъс. Не е нужно да ми държиш сметка. – казах и влязох в стаята си.

- Алекс, грижа ме е за теб.

- И мен за теб! Затова не искам ти да се сприятеляваш с тях! Твърде доверчива си!

- Алекс...

- Лека нощ, Лили. – казах и затворих вратата, заключвайки след себе си. Извадих си телефона и писах на Тони. След като разбрах къде е отворих прозореца и излязох на покрива. От там скочих на пътя и тръгнах пеша към Градската библиотека. Влязох в сградата, минах през вратата за служители и слязох по спираловидните стълби. В центъра на вещерската библиотека стояха Тони и Итън, а в стената близо до тях имаше дупка. Дупка водеща към нечия семейна стая, вероятно тази на Тони.

Неочакван обратWhere stories live. Discover now