"Lovelys pers"
Nu var det tre veckor sen vår mamma dog och flockens luna. (vår pappa lämnade oss för 6 år sen för han tyckte att han hittade någon vackrare än sin mate men alla vet att det inte går att hitte nån vackrare sin egen mate, för att sin matte är ens livs kamrat en vän i nöd och lust, nån man kan lita på alla lägen och den som man tycker är allra vakraste). Jag valde att ta en promenad i skogen, för enda sen mamma dog så har jag för det mesta vart själv, det var många som frågade om dom skulle följa med men jag sa nej att jag ville vara själv ett tag. Så jag gick bort mot ett träd och tog av mig kläderna och skiftade till min vita varg med mörk blåa ögon, dom flesta har ljusa men just jag har mörka och ingen vet varför. Jag tog kläderna i munnen och började springa och när jag hade sprungit i ca 1 timme så saktade jag ner jag sniffade i luften efter lukten av vatten. Jag kände en doft av min favorit sjö och satte av mot nord väst efter ca 1 halv timma var jag framme jag gick bakom ett träd och skiftade jag satte inte på mig mer än mina underkläder för jag skulle ta ett dop, det var ändå ingen som kom hit.
" Sky's pers"
Jag var på väg mot min favorit sjö för att ta det lugnt så jag gick bakom ett träd och skiftade till min kol svarta varg med brun/svarta ögon. Jag styrde mot Nord öst. När jag hade sprungit i ca 2 tim så saktade jag ner för jag var snart framme så jag gick bakom ett träd och skiftade och tog på mig kläderna. Jag började gå mot stranden och hörde ett plask och kollade runt på stranden och såg ett par kläder som tillhörde en tjej. Och kollade runt ännu mer och plötsligt så känner jag en doft av "skog,jordgubbar och vanilj"
- Mate, hitta henne. Skrek min inre varg Isak jag började snurra runt och kolla efter henne men såg inte något förutom kläderna
" Loveley's pers"
När jag kom upp till ytan och andades in luften runt om kring mig och plötsligt känner jag den underbaraste doft jag känt "ny plockade blommor, choklad och skog".
- Mate, du måste hitta honom Lovley FORT!!, säger min inre varg Sahara. Jag simmade så fort jag kunde till kanten och såg en kille hålla i mina kläder och som såg jätte förvirrad ut och det var från han jag kände den otroliga doften. Han var väldigt snygg, han hade blont rufsigt hår och nöts bruna ögon och han var väldigt väl byggd och han var säkert 1.85. Jag såg hur han snurrade runt och runt som om han försökte fånga sin egen svans och kunde inte hålla mig för fnitter då stannade han med ryggen mot mig och sen vände han sig om och såg lättad ut och pustade ut
- Vad skrattar du åt, frågan
- Det ser ut som om du försöker fånga din egen svans. Och han kollade lite små surt åt mig men det ändrades snabbt när han sniffade i gen och kände att lukten kom från mig
- Emm, Mitt namn är Skye
- Lovely, sa jag och nickade mot mina kläder som han hade i sin famn
- Oj!, Förlåt här jag gå bort en liten bit
- Det gör inget, sa jag och skrattade, jag skiftade när jag kom upp på land men jag var fortfarande blöt och skakade av mig vattnet och skiftade tillbaka och kläde på mig, när jag sa att han kunde komma fram kollade han med stora ögon och stirade från topp till tå och då började jag skratta och han rodnade. Han var så söt så jag gick fram till honom och kysste han på kinden och han blev väldigt förvånad och fick stora ögon
"Skye's pers"
Jag såg hur hon gick närmare mig och kysste mig på kinden jag blev för vånda och stirade på henne, jag såg säkert löjlig ut men "aja"
-Varför gjorde du så? Frågade jag.
-För att få dig att sluta rådna, sa hon med sitt gulliga fnitter. Jag kollade in i hennes underbara glittrande ögon och hon kollade i mina. Vi ståg så ett tag innan jag böjde mig ner för att kyssa henne och hon besvarade den
"Lovely pers"
Jag kollade in i hans perfekta ögon och såg hur han blundade och böjde sig framåt först blev jag förvånad men så fort våra läppar nuddade varandra njöt jag och jag besvarade den ordentligt. Han bad om tillstånd för att få komma in men jag tänkte att jag skulle bussa lite med honom så jag nekade honom han blev lite sur kände jag och jag fnittrade och han bad om till stånd i gen men jag nekade ännu eng gång
" Sky's pers"
Hon besvarade kyssen och efter en liten stund bad jag om tillstånd att få komma in men hon nekade jag blev lite sur och hon märkte det och började fnittra. Då blev jag ännu lite surare så jag bad om tillstånd ännu en gång men hon nekade nu med. jag öppnade ena ögat lite och kollade och såg en stor sten, jag fick en idé och lyfte upp henne så hon var längre än mig men vi släppte inte varandras läppar och när vi var framme vid stenen så släppte jag ner henne och tryckte upp henne mot den och hon log och fnittrade jag bad om tillstånd ännu en gång men hon nekade. Och då kom jag på tipset som jag fick av min bror. Så jag letade mig ner mot hennes rumpa och klämde till när jag var framme. hon lämnade ett litet stön och öpnade munnen så då tog jag chansen att stoppa in min tunga. hon blev lite små sur för att hon gick på den lätta men sen njöt hon bara och våra tungor dansade i takt. Efter några minuter av njutning drog sig i från mig.
"Lovely's pers"
Våra tungor dansade i takt och jag njöt av det, jag har inte vart så här lycklig på länge men efter en liten stund så drog jag mig i från honom men jag var fortfarande tryckt mot den stora stenen. Han kollade undrande på mig.
-Vad är det?
- Jag har inte bara känt mig så här lycklig på länge. sa jag och han log och kollade på mig med sina underbara bruna djupa ögon, om det fanns en blick som kunde få en smälta så var det den här.
-Jag måste gå nu, sa jag. Och gick i från stenen. Men han tog tag i min handled och vände mig om så jag står öga mot öga med honom.
-Vad är det? Frågar han.
-Jag måste gå och kolla till flocken så att det inte har hänt någon.
-Men det tar väl alfan och lunan hand om?. sa han
-Pappa lämnade flocken för 6 år sedan för att han tyckte att han hade hittat någon annan som var vackrare än sig egen mate, och vår luna alltså min mamma blev dödad för tre veckor sedan bär bi blev attackerad av dom utstöta.
-Förlåt jag viste.
-Det gör inget, men jag lovade mamma innan hon dog att om hand flocken
-Ok.
Jag log mot honom han verkar vara så förståelig, som om vi känt varandra hela livet.
-Men kan vi ses här i morgon samma tid. sa han och tog sitt pekfinger under min haka och för mitt ansikte mot honoms och han kysste mig en sista gång innan han släppte mig. jag gick bakom ett träd och skiftade. Jag sprang mot flocken. Och när jag var framme så skiftade jag bakom ett träd och gick fram till våran lilla "by" och man ens kan kalla det för by. Jag gick till min beta Johan och frågade om allt gott som det skulle och han svarade ja och förklarade allt som hade hänt i dag och så men när han var färdig så sa jag att jag var trött och behövde gå och lägga mig, han visade hänsyn och sa god natt.
" Skye's pers"
Jag hade kommit fram till flockens lilla samhälle/by eller vad man nu kan kalla det för. Jag låg nu i sängen och tänkte på Lovely och hennes vackra kropp och ansikte och somnade och drömde om min i och hennes kyss
"Lovely's pers"
Jag låg och tänkte på Skye och hans fina ögon och perfekta hår och hur våra läppar mötte varandra och jag somnade och drömde om mig och Skye. Skye vilket vackert namn kom jag och tänka på och i morgon ska jag få träffa min älskade skye........
YOU ARE READING
Starten av något..
WerewolfJag är en så kallad skiftare. Och mitt namn är Lovely, jag har svart hår till precis under rumpan med blåa slingor och gräs gröna ögon och har ganska fina kurvor om jag ska säga vad jag tycker. Och här börjar min historia. (I boken) Jag kollade på m...