*-_-*-_-*✨*-_-*-_-*
Allison byla zmatená a nevěděla, co se stalo. V jednu chvíli si vzpomněla na všechnu svou minulost a v druhé chvíli ji, Mary Margaret a Davida zahalil oblak fialového kouře.
Nevěděla, co se stalo nebo co to vůbec bylo, ale celkem ji to vyděsilo.
,,Co se to právě stalo?" Ptala se Allison, jakmile byl kouř pryč a začala se rozhlížet. ,,Pojďme to zjistit." Řekl David a vyrazili dál.
První, na koho narazili byla Karkulka a babička, které se objímaly.
,,Karkulko!" Vykřikla Allison šťastně a běžela k ní. ,,Prim!" Vykřikla také Ruby a objala svou dlouholetou kamarádku, zatímco se kolem shromažďovalo více lidí.
,,Výsosti." Allison se odtáhla a spolu s Mary Margaret přistoupila ke skupince trpaslíků, kteří se uklonili.
Dvě dívky na nic nečekaly a objali Rejpala.
,,Kletba... je zlomená." Řekl Rejpal. ,,Zdá se." Přikývl David.
,,A co bude teď?" Ptala se Ruby. ,,Teď... teď najdu svou dceru." Řekla Mary Margaret, jenže ji ani hledat nemusela.
Emma si ji našla sama.
,,Tak je to pravda." Řekla Emma, která se postavila vedle Allison.
Mary Margaret pomalu přistoupila k Emmě, které položila ruce na tváře, než ji objala. A hned na to se přidal i David.
,,Dědo?" Zeptal se Henry Davida a Mary Margaret se začala smát. ,,Jo, kluku. Už je to tak." Řekl David a objal Henryho kolem ramen.
,,Zvládla to. Zachránila vás." Řekl Henry a myslel Emmu. ,,Všechny zachránila." Dodala za něj Mary Margaret.
,,Já? No...." ,,Tak proč jsme pořád ptali?" Zeptal se Rejpal, když Emma neměla co říct.
,,To je velmi dobrá otázka." Řekla Allison a trochu se zamračila. Myslela si, že jakmile bude kletba zlomena, vše se vrátí zpět. Jenže jak se ukázalo, tak ne.
,,Co to bylo za kouř?" ,,Kdo to udělal?" ,,A proč?" Ptali se trpaslíci, než se začali překřikovat.
,,Kouzla... jsou zde. Cítím je tu." Ozvala se Modrá víla, když přistoupila blíž. ,,Kouzla? Ve Storybrooke? Jste Modrá víla. Zkuste něco vykouzlit." Pobídl Henry. ,,Tak snadné to není, Henry. Bez hůlky a bez prachu." Řekla Modrá víla a nechtěla chlapce zklamat.
Jenže to skutečně nebylo tak lehké. Museli si pamatovat, že nežijí v Začarovaném lese. Byli ve Storybrooke a ve světě bez kouzel a magie.
,,Všechno je to teď složité." Dodala.
,,Tak pojďme za tím, kdo je sem dotáhl." Navrhl Rejpal. ,,Za královnou." Dodal a ostatní přikývli.
,,Ne, moment." Zastavila je Emma. ,,To nebyla Regina." Dodala a i Allison to došlo.
ČTEŠ
Warrior (Once upon a time/Petr Pan)
FanfictionKéž by nezapomněla, kéž by nikdy neodešla. Jediné, co si Allison kdy přála bylo, být zase Primrose, kterou kdysi byla a která měla téměř perfektní život. Po tom, co se Allison vrátily zpět její vzpomínky, přála si být znovu se svou pravou rodinou. *...