0.0

628 34 2
                                    

Inui uyandığında aynaya baktı ve yine aynı izi gördü. Yüzündeki bu izden o kadar çok nefret ediyordu ki izi kapatmak için saçını uzatmıştı. Aynada saçıyla izini kapattıktan sonra giyindi ve kampüse doğru yürümeye başladı. Yüzünde ki izi sevmemesinin nedeni onun Inui Seishu olmasıydı. Eğer Inui Seishu olmasaydı Hajime belki daha mutlu olacaktı. Sadece o gün Inui Seishu değil de Inui Akane olmak istemişti. Eğer kendisi değil de Akane kurtulsaydı belki Hajime eskisi kadar mutlu olabilirdi.

O günü çok iyi hatırlıyordu. Hatırlamamak için elinden geleni yapmıştı ama beyni ve kalbi buna izin vermiyordu.

O gün Hajime, Seishu ailesinin evinden dönerken başlamıştı yangın. Inuiok korkmuştu. Yere oturup nefes almaya çalışmıştı. Boğuk bir ses duyuyordu. Sesin ne dediğini anlamamıştı ama o sesin Hajime'ye ait olduğunu anlamıştı. Sesi artık daha net duyabiliyordu, ses endişeli bir şekilde Akane'nin yani ablasının adını haykırıyordu. Inui Hajime'nin sesini duyunca hem rahatlamış hem de üzülmüştü, çünkü Hajime'nin amacı Inui'yi değil Akane'yi kurtarmaktı. Hajime Inui'yi sırtına almıştı.
" Birazdan buradan çıkacağız. Merak etme,Akane..."
Inui bu sözleri duyunca içindeki yangını durduramamıştı ve dışarı çıktıklarında Inui içindeki yangını püskürttü ...

_____________________________
_________

Selamlarr
Bu yazdigim ilk hikaye o yuzden guzel olmayabilir. Ilham geldikce yazacagim.
Degerlendirmelerinizi yazarsaniz cok mutlu olurum. Ayrica hikayem bitince, hikayemi yazarken dinledigim playlisti atacagim. Simdilik hoscakalinm<33

22.3.2022

A book ~KokonuiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin