Selamanya Milik Hayden Dennis
ORKID yang sedang sibuk melihat taman bunga di belakang rumah tidak sedar akan kehadiran Haider,Alex dan Darif. Toyol bertiga memandang antara satu sama lain sebelum tersenyum jahat.
Terjengket-jengket mereka bertiga berjalan ke arah Orkid. Sampai di belakang Orkid, mereka memandang antara satu sama lain sekali lagi sebelum disergah Orkid.
"Bah!"
Terangkat bahu Orkid menerima sergahan itu. "Opocot kau!" Latah Orkid tanpa sedar. Terkekek-kekek mereka bertiga ketawa sebelum menjadi ketawa besar. Laju saja Orkid memandang ke belakang apabila mendengar suara tawa orang. Membulat matanya memandang adik kepada suaminya. Dia berdiri tegak.
"Terkejut Orkid! Ingatkan siapa tadi,korang ni kan." Kata Orkid geram. Alex tersenyum lucu , "Maaf ya Hayden's flower,kami bergurau je."
Orkid mencebikkan bibirnya. Mereka yang tersenyum. Suasana mula terasa kekok dan sunyi. Haider memandang Alex,Alex memandang Darif,Darif mengjongketkan keningnya.
"Kekok lah,aku tak biasa cakap lembut dengan perempuan,kau bercakap lah. Kau kan buaya,dah biasa." Kata Haider. Darif menjulingkan matanya ke atas.
"Plus Orkid jawab bila kau bercakap,time aku dengan Haider dia tak jawab pun." Kata Alex sedih apabila teringat kembali saat kali pertama mereka bertegur Queen BlackEvil.
"Ye lah-yelah,ish asyik-asyik aku yang kena." Bebel Darif. Dia berjalan perlahan ke depan mendekati Orkid yang melihat rama-rama yang berterbangan itu.
"Orkid." Panggil Darif. Orkid memalingkan wajah nya apabila mendengar suara yang dia kenal. Dia memandang Darif tulus.
"Ya? Nak minta tolong apa-apa ke?" Tanya Orkid lembut sambil tersenyum. Darif tersenyum kekok sebelum dia mengusap batang lehernya.
"Tak adalah,cuma nak bersembang dengan Orkid. Orkid ada masa free tak?"
Orkid hanya menganggukkan kepalanya. "Ada,sekarang pun tengah free."
Haider memandang sekeliling sebelum dia ternampak kerusi batu di sudut kanan taman itu. "Jom lah pergi duduk sana,kalau berdiri penat lah..." Ajak Haider manja. Tanganya memukul-mukul kakinya yang sudah terasa lenguh itu.
Setelah mengambil tempat duduk di meja batu itu. Orkid pandang satu persatu adik beradik suaminya. Mereka bertiga tersengih kekok apabila melihat pandangan mata Orkid. Tak biasa woi !
"Kenapa? Ada yang pelik ke?" Tanya Alex apabila melihat Orkid memandang mereka tanpa henti.
"Korang adik beradik?" Tanya Orkid naif. Darif tersenyum mendengar pertanyaan itu. Sudah agak mungkin itu yang berminat difikirkan Orkid.
YOU ARE READING
Cik Bunga Untuk Tuan Mafia
Hành động[ 𝓜𝓪𝓯𝓲𝓪 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓿𝓸𝓵 1 ] 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑭𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 "At the very first meet, I know you will be mine." He's a monster He's a devil and He's cruel . Hayden Dennis . Leaders Black Evil . Kumpulan mafia yang berpengaruh dan menakutkan . Kacu...