Chapter 53

910 31 11
                                    

~Зак~

Щом паркирам пред входната врата, забелязвам колите на Дан и Джеф, а охраната е в безсъзнание. Мамка му, това не е добре.

Връхлитам вътре, а Джеф тъкмо идва от горния етаж. Поглеждам го, а изражението изобщо не ми харесва. По дяволите цялата шибана ситуация не ми харесва.

"Няма и следа от Тара." Дан идва от кухнята, като ме поглежда притеснено.

Вкарвам ръце в косата си, като я разрошвам леко и ритам стената. Мамка му, ако ѝ бях вдигнал по-рано...

"Дан иди и свали записите от камерите отвън аз ще прегледам тези от входа." вземам се в ръце и отивам в офиса си, а той излиза навън.

Вече в офиса стартирам програмата и изчаквам записите да се заредят. Джеф стои зад мен и също наблюдава екрана.

Превъртам записите от преди малко и виждам някакъв мъж да влиза в къщата. Носи шапка с козирка и слънчеви очила, така че нямам идея кой по дяволите е той.

Виждам как Тара се опитва да бяга и се напрягам. Посредата на стълбището този я сграбчва и вече искам да го убия. Тя се опитва да се освободи, но той е пет пъти по-голям от нея. Щом минават през входната врата не виждам какво се случва, но точно в този момент Дан влиза с лаптоп. Оставя го до моя и пуска записа от отвън.

Упоява я с нещо, като тя се бори до последния момент, след което я качва в колата си и тръгва. Камерата за щастие е хванала номера на колата, така че го въвеждам в системата.

"Мамка му!"

"Колата е под наем..." довършва мисълта ми Джеф.

"Какво ще правим сега?" пита Дан, а аз се опитвам да измисля нещо.

"Положението определено не е добре." с това Джеф прелива чашата и аз кипвам.

"По дяволите знам, че не е добре!" изправям се и крача нервно из офиса. "Хората на Джереми. Сигурно той го е поръчал... обади се в затвора, за да ни уредят среща с него. Ще го разпитам аз едно хубаво..." дори не знам на кой говоря, но Дан е набрал номера и чака отговор от отсрещната страна.

"Имам лоши новини..."въздъхва Дан след края на разговора, а аз го гледам питащо. "Джереми снощи е платил гарадцията си и са го освободили." Всичко застива за миг. Джереми е на свобода?

"Е сега вече ще го убия...."

И тримата тръгваме към колите си, а Джесика тъкмо влиза в къщата.

Between me and you (# 1 Me&You)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora