*******
Yaman
Lahmacunları gömdüğüm zaman karnım ağrımaya başlamıştı, karnımı hafif okşayarak arkama yaslandığım zaman karşımda gülerek Hamza ile konuşan yiğidime bakıp iç çekmiştim.
Kayra Yüzbaşı'na ne ara bu kadar yükselmiştim anlamıyordum. Asker olduğu için sürekli eğitim yapıyordu ve bu yüzden kaslıydı, gözleri ela renkliydi ve sanki sürme çekilmiş gibiydi, beyaz teni ya da kumral rengi saçlarından bahsetmiyordum bile.
Fazla belli olmasada gamzeleri vardı ve gülünce otomatik olarak Gözleri kısılıyordu. Sesi güzeldi, ULAN ARKADAŞLAR BEN KÜL OLMAYA YÜZ TUTMUŞUM A*INA KOYAYIM.
Gece, Rüya ile konuşup ayrılacaktım, Kayra'nın da dediği gibi gittiğim yol yanlış bir yoldu ve Rüya'yı artık hayatımda istemiyordum.
Evet kendisi çok iyi bir kızdı ve bugün sabah olan olaylar ile beni yerin dibine soksa bile kendine iyilerini hak ediyordu ama benimle artık olamazdı.
Kayra Yüzbaşı, gülümseyerek bana döndüğü zaman Hamza da dönmüştü ve ben şu an konuştuklarını bilmiyordum. Sabahtan bu yana adamın güzelliğini izliyordum ulan.
"Sen ne diyorsun Yaman?" Kayra yumuşak sesi ile konuştuğu zaman yerin dibine girmemek için onlar gibi gülümseyerek kafamı sallamıştım.
"Evet diyorum." Neye evet dediğimi bile bilmiyordum...
Ulan yoksa nikah şahidi olmaya falan mı evet demiştim?
Aklıma gelen şeyler ile moralim bozulurken Kayra Yüzbaşı gülümseyerek ayağa kalkmıştı. Onu kalkarken bir güzel süzüp Hamza'ya odaklamıştım.
"gençler ben hesabı ödeyip geliyorum" Kayra Yüzbaşı yanımızdan ayrılırken sandalyemi görgüsüz gibi Hamza'ya kaydırıp bana bakmasını sağlamıştım.
Neye evet dediğimi öğrenemezsem vallahi çatlardım.
-Ben daha demin neye evet dedim?
-Yaman... Dinlemiyor musun?
Kayracığımı izlemekten dinleyemedim ki a*ına koyayım...
Eh tabii bunu diyemeyeceğim için gülümseyerek kafamı iki yana sallamıştım.
"Çadır sınırlı olacakmış ve kim kimle kalacak diye kura çekilecekmiş sen de Kayra Yüzbaşı ile kalacaksın. Yani daha demin evet dediğin şey buydu." Hamza konuştuğu zaman duyduğum şeyler ile bütün korkularım yok olmuş bir şekilde gülümsemiştim.
AĞAĞAPAĞĞAĞAĞAP KAYRA İLE AYNI YERDE UYUYACAKTIM.
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
General FictionYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.