Tatal meu,Alexander si mama mea,Mara fac parte din cel mai mare grup mafiot din California numit 'The eye'. Bunicul meu,Cain, l-a infiintat numai ca a murit cand aveam 10 ani si nu stiu motivul pentru care a facut asta. Nimeni nu mi-a spus cum si din ce cauza a murit nici pana acum la varsta de 18 ani.Cain mereu obisnuia sa imi spuna ca am un suflet prea bun pentru ce vede el cu adevarat cand se uita in ochii mei...Dupa ce a murit bunicul, tata trebuia sa fie la conducere ,insa nu a acceptat iar in locul lui a fost pus fiul celui mai bun al bunicului meu.
Ma trezesc in camera mea cu o durere ingrozitoare de cap. Nici nu stiu cum am ajuns aici avand in vedere ce s-a intamplat noaptea trecuta la prietena mea afurisita,Katelyn. Tot ce pot sa-mi aduc aminte este cum ne-am jucat poker pe dezbracatea si cum am pierdut numaratoarea de la al 4-lea shot. La naiba,sunt chiar buna la jocul ala pentru ca nu m-am dezbracat niciodata. Anul trecut ,de ziua mea, am fost la spital din cauza bauturii...ce pot sa spun..se pare ca nu m-am invatat minte.
Ma dau jos din pat si ma duc la baie ca sa fac un dus si sa ma spal pe dinti.Ingrozitoare dimineata..Dupa ce ma intorc in camera,aleg niste colanti trei sferturi alaturi de o bustiera neagra si ma duc la subsol pentru a ma antrena cum o fac zilnic. Intru in sala special amenajata ,apas pe un intrerupator destul de mare,imi iau repede un pistol si vreo 15 manechine incep sa vina spre mine. A inceput distractia. Tatal meu m-a invatat sa trag cu o arma si imi spunea ca atunci cand voi fii in pericol trebuie sa ma apar...
-Adrianaaaa! Unde esti?
-La subooool,tata!
Il aud cum coboara scarile si intra pe usa...ce mai vrea acum?
-Adriana,trebuie sa vorbim!
-Ce s-a intamplat?
Se uita un pic la mine nesigur
-Ce trebuie sa vorbim? Imi spui odata?
-Mai stii acum un an cand te-am luat cu mine la o petrecere in Las Vegas?
Oh cum as putea uita momentul cand un barbat,care probabil se credea atragator, s-a dat la mine si ma pipaia...mi se facuse mila dupa ce i-am dat un genunchi,doua in partea de jos.
-Da,care e faza?
-De la ora 4 o sa fim din nou in LV,la acelasi hotel.
-Si daca nu vin?
-Inceteaza odata sa mai fii atat de incapatanata! Trebuie sa te imbraci elegant ,de aceea iti las bani pentru o rochie noua. Mai bine te grabesti!
Super..chiar nu vreau sa ma amestec in treburile lor neinteresante,mai ales ca poate fii periculos. I-am spus de atatea ori..se pare ca nu ii pasa.Urc in camera mea,ma imbrac cu niste blugi negrii,un maiou alb si o sun pe Ana.
-Hei Ana! Trebuie sa vii cu mine casa imi cumpar o rochie foarte eleganta. Ah da mai trebuie sa ma si aranjezi.
-Buna si tie, Adriana! Sigur ca vin. Eu deja sunt la mall.
-Foarte bine! Pa!
Dupa 2 ore de probat rochii,am lasat-o pe Ana sa aleaga ce ii place ei si m-am intors acasa.A venit timpul sa ma privesc in oglinda si nici nu ma recunosc. Rochia este lunga,simpla si neagra,iar de capatul umerilor este legat un sir de pietricele rosii,ce imi traversa omoplatii. E chiar minunata.
Am plecat cu avionul tatei si am ajuns pe la ora 7 seara. Intram in hotelul care este prea luxos chiar si pentru mine.
-Hai mai repede! Grabeste-te!
Ok,sunt confuza. Eram chiar in mijlocul petrecerii...unde sa ma grabesc?
-Ce? Dar aici este petrecerea? Unde mergem?
-Nu iti face griji...noi mergem la intalnirea cu noul sef al grupului.
-SI EU DE CE NU STIAM ASTA?!
-Oh haide nu te mai purta imatur si vin-o mai repede.
'nu iti fa griji'' sigur ca da...
Il urmez pe tatal meu pana la primul etaj. Un coridor imens este in fata noastra,iar noi intram un ultima camera. Oare cum arata barbatul asta? Sigur e gras,urat si are peste 30 de ani.
-Adriana!
Vocea tatei m-a oprit din a ma holba la barbatul din fata mea.Nu pare sa aiba mai mult de 20-25 de ani. Ochii lui verzi sunt fixati pe ai mei.Chiar nu ma asteptam sa arate asa..adica la dracu arata extrem de bine.
-Buna seara,Adriana!Eu sunt Harry..poate ai mai auzit de mine! Imi pare bine.
CITEȘTI
Dark abel
FanfictionPărinții Adrianei fac parte din grupul mafiot 'The Eye', bunicul ei,Cain, fiind fondatorul grupului. Când acesta moare,la conducere vine fiul celui mai bun prieten al lui pe nume Harry Styles.