Z pohledu Katte:
"Katty vstávej!!!"řekla mamka.
"Mami nech mě spát!!"řekla jsem.....
Ano dneska je ten nejhorší den,protože dneska se stěhujeme. Abych řekla pravdu vůbec se netěším,né že bych se stěhovat nechtěla,ale přece jenom kdo by byl schopný opustit své přátelé a dům kde strávil své dětství a taky tu prožil jak hezké tak i zlé chvíle???....A to ještě nemluvím o tom,že budu mít tři nevlastní bratry.!!!Sice jsem je neměla to "štěstí"je poznat na živo,ale jo mám o nich svůj obrázek.Jason vypadá fakt mile což se,ale o jeho bratrech říct nedá.Justin a Nick budou pěkně namyšlený.No prostě se mám na co těšit.
"Katharino Madison Blacková dělej,nebudu to opakovat,za hodinu tu je Jeremy a jedem,dělej!!!!!"
"Mami proč si mě nevzbudila dřív?!!!! To nemám šanci stihnout!!"rychle jsem vstala a běžela do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a namalovala se,dneska jsem zvolila lehký make-up a řasenku,přece jenom nejdu někam do společnosti,no ne???Potom jsem rychle běžela do pokoje se oblíct.Ohhh bože taky nenávidíte když máte plno oblečení ,ale prostě ani jedno není to,které je to "pravé"......Asi po 10 minutách jsem konečně vybrala modré tílko a k tomu riflovou bundu do půl pasu s krátkými riflovímy kraťasy a obyčejnými černými boty a samozřejmě k tomu všemu jsem vybrala i vhodné doplňky.Poté co jsem vypadala aspoň trochu k světu tak jsem se rozběhla dolů do kuchyně kde už máma chystala snídani.
"Čau mami"řekla jsem.
"Ahoj Katty konečně jsi tu,tu máš snídani.Doufám,že už máš sbalené všechny věci???"řekla.
"Jo mám.V kolik tu má být -" sotva jsem to stačila doříct ozval se celým domem zvuk zvonění.
"Já tam jdu"řekla jsem.Poté jsem vyběhla ke vstupním dveřím,které jsem rázem otevřela.
"Čau Jeremy"řekla jsem.
"Jé ahoj Katty,jak vidím už jsi připravená.Tak co těšíš se???"řekl Jeremy,čím mě celkem zarazil i když jsem věděla,že něco takového nastane.
"No celkem jo"řekla jsem a nahodila falešný úsměv,který asi zabral,protože mi ho oplatil.
"Ježiši promiň,pojď dál"řekla jsem a usmála se.Bože to ten dnešek hezky začíná a to není ani odpoledne.
"Nevadí to se stává" řekl a usmál se na mě,úsměv jsem mu opětovala.Jeremy šel hned do kuchyně kde pozdravil mamku a ona ho.Pak si začali o něčem "žhavém"povídat a pořád se něčemu smáli,tak jsem šla do svého pokoje ,abych jim nechala trochu soukromý.Jsem strašně ráda,že si mamka někoho tak úžasného našla.Konečně ji vidím smát se a konečně začíná chodit i do společnosti.Vždycky to byla taková ta mamka co radši zůstává doma než aby se šla někdy se svýma kámoškama bavit.Sotva jsem stačila své myšlenky zahnat už se ozvalo klepání na dveře.
"Dále.."křikla jsem a do pokoje vešel Jeremy.
"Tak co máš všechno sbaleno???" zeptal se stále se svým úsměvem.
"Jo mám,tady"ukázala jsem mu s úsměvem na kufry.Jeremy jen kývl na souhlas a odnesl mi je dolů.Já jsem si dala tašku přes rameno a když jsem byla před pokojem naposled jsem se podívala na pokoj ve kterém jsem strávila 16 let mého života a vyšla.Ach bude mi to tu chybět.Když jsem přišla dolů do předsíně tak se mi naskytl pohled na mamku a Jeremyho jak se líbají!!!!! No to snad nemyslí vážně i když je mám ráda a chápu to,ale tak aspoň se můžou líbat někde v soukromí no ne?!
"Proboha mami,běžte to dělat někam jinam! řekla jsem s vážným výrazem a uvnitř jsem se smála tak až jsem se za břicho popadala.
"No co Katte každý má své potřeby"řekl Jeremy v pod mezi smíchu a máma se začala červenat...No a to už jsem nemohla vydržet a taky jsem se začala nehorázně smát.
"Dobrá oba se už uklidněte..!"řekla mamka ,která byla celá červená a s "vážným" výrazem ,který ji stejně dlouho nevydržel a začala se taky smát.
"Dobrá,dobrá asi bys me se měli uklidnit,aby nám to letadlo neuletělo"řekl Jeremy který se snažil rozdýchávat náš "malý"záchvat smíchu.
"Jo měli bychom už jít"přidala se mamka na což jsem jen přikývla na znak souhlasu.Jen co jsme vyšli s baráku tak se mi naskytl pohled na limuzínu před naším domem.Jen jsem vykulila oči a mamka na tom nebyla nějak jinak.Jeremy se na nás jen pobaveně díval.
"To...to je pro nás???" zeptala se mamka na což se Jeremy znovu pobaveně zasmál.
"Ano lásko,přece bychom nejely taxíkem ne??? A stejnak pochybuje ,že by se tam ty vaše kufry vešly"řekl pobaveně Jeremy na což ho mamka hravě bouchla do hrudě a já se na ně jen udiveně dívala.Někdy se fakt chovají jak puberťáci kteří mají jen svůj svět.Jeremy jen mávl na řidiče a ten se rozešel naším směrem.Až když byl poměrně blízko tak jsem si teprve teď všimla,že je fakt pěknej.Mohlo mu být tak okolo 24-26let.Měl černé jeansy a k tomu černé krátké tričko pod,kterým šla vidět jeho vysportovaná postava.Když uviděl jak se na něho dívám tak se na mě usmál a mrkl.Úsměv jsem mu samozřejmě hned opětovala,ale než jsem stačila cokoliv říct tak mě přerušil Jeremy.
"Ehm Miku nemáš nic lepšího na práci než tu okoukávat moji dceru?"řekl pobaveně Jeremy.Jsem ráda ,že mě Jeremy bere jako vlastní dceru,někteří si možná říkáte ,že jsem divná,ale fakt jsem za to ráda,protože vím,že mu se můžu svěřit úplně se vším.I když mi NIKDY nenahradí mého pravého otce.Ach měla bych nechat minulost minulosti a soustředit se na přítomnost.Než jsem si stačila všechno uvědomit tak už jsem měla všechny kufry v limuzíně a Mike šel ke mě.
"Čau,už vyrážíme tak pojď"řekl s úsměvem na rtech,který jsem mu hned oplatila.Když jsme se blížily k limuzíně nemohla jsem si nevšimnout mamky a Jeremyho jak nás pozorují na což jsem se musela zasmát,protože vypadaly jak nějací agenti. (:D) .Když jsme byly u limuzíny tak mi Mike jako gentleman otevřel dveře.
"Prosím slečno"řekl s úsměvem a já jsem si nemohla nevšimnout jak ho Jeremy propaluje pohledem na což jsem se musela opět zasmát.
"Díky Miku"řekla jsem s úsměvem na rtech a muckla na něho.Mikeův úsměv se ještě víc rozšířil a hned na to šel na místo řidiče,aby mohl šoférovat.Slyšela jsem jenom mamku a Jeremyho se o něčem bavit a tak jsem si vytáhla sluchátka a poslouchala písničky.
Po chvilce jsme dojely na letiště kde už na nás čekalo soukromé letadlo.Njn Jeremy.Tím nechcu říct,že se mi ta představa o první třídě atd..nelíbí,ale nejsem na ni moc zvyklá.Mike nám opět vytáhl kufry a pomohl donést k letadlu bo přece jenom jich nebylo zrovna málo (:D).
"Přeju vám šťastný dolet"řekl Mike a mrkl na mě čímž jsem se začervenala a on si vysloužil jeden propalující pohled od Jeremyho nad čímž jsem se v duchu uchechtla.Všechny kufry už byly naloženy a tak jsem šli na místo hned co jsem vstoupila dovnitř mi spadla brada snad až na zem.Byly tu sedadla obalené kůži,několik televizí,nádherné stoly a dokonce i bar a dalších mnoho vymožeností a věcí,které vás napadnou.S mamkou a Jeremym jsme usedly na místa a mohla vyjet.
Sbohem můj starý živote.Vítej můj nový živote.
Takže tady máte jak kdyby první kapitolu :D :*.Moc vám děkuju že čtete můj příběh,přece jenom je to můj první a je to trošku těžší,ale určitě se budu snažit tak aby jste byly spokojeni :3 .Začátek bude spíž tak o seznamování a tak,ale pak se to rozjede takže se máte určitě na co těšit :P.
Moc vám děkuju VŠEM :D
Dangerous love // JBFF
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
FanficKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...