Czip 17 został ugryziony przez super pająka Kaczyńskiego tak jak Kamil Sus jest uczniem Pana J i miał wroga małego zdrajce ktury w tym czasie jurz nie żyje,ma on terz konia płotkę ktura broni jego pomarańczy i jest jego jedynym przyjacielskim zwierzakiem po śmierci zbycha i kapiczu,ma on terz przyjaciela ,,analno grubego maderatora" ktury jest dowudcą moderatoruw na jego Discordzie,na kturym dziejom się często wojny wszystkiego że wszystkim ale on jest napewno ciekawym człowiekiem ktury jest dobrym przyjacielem,ma terz przyjaciela zwanego jako ,,Bilioteka osus" ktury prowadzi kanał o gwiezdnych wojnach i rzeczami wokoło tego uniwersum,on jest terz pierwszym rzołnierzem w armi Pana J ktury włada miastem gunganuw na naboe (kturym żądzi czip17 jako jedna z 42 planet pod jego dowudcetwem w galaktyce) czip17 zebrał cały złom z ziemi ktury dał mistrzowi J,ktury zrobił z niego Statki dla swojej armi, po tym przez 8 miesięcy zrobili portal ktury przenosi do świata star wars gdzie utworzyła się wielka armia Pana J i Naszego czipa 17 ktura rozwaliła najwyszy porządek i republikę ruch oporu,wraz z rey (ktura była jedynym czego się Pan J obawiał) a przed tym odbudowali senat i zyskali poparcie pienienrzne i ludzkie,po akcji pokonania porządku i oporu wszyscy senatorzy kturzy pomogli imperjum Mistrza Jar jara dostali rekompensatę pienienrzną a po tym Nasz czip wyruszył by wyjaśnić kture działy się na planecie Imaginarjatora gdzie okazało się że jest ona pod kontrolom Mateusz Morawieckiego a miniony Imaginarjator jest w więzieńu,wienc Nasz czip uwolnił Imaginarjatora i utworzył rebelje ktura pokonała armie Morawieckego (a trzeba było jom stworzyć gdyż niedało się połonczyć z mistrzem J ) i po tym jak czip z Imaginarjatorem pokonali Mateusz Morawieckeiego przyleciał Pan mistrz Jar jar i poleciał z nim na naboe i zamknoł go w więzieniach w gungańskim mieście a potem przekonał Imaginarjatora do popierania go a czip 17 został bochaterem planety imaginacji.