1.0

450 32 46
                                    

@özgürnehir; Göremem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@özgürnehir; Göremem.

@yıldızkülleri; Pardon?

@özgürnehir; Rüyanda görürsün demiştin ya, 2 gün önce. Göremem, seni rüyamda göremem. Çünkü insanların daha önce görmedikleri birini rüyalarında görmesi imkansızmış.

@yıldızkülleri; Özgür, güven bana göreceksin.

@özgürnehir; Belki belini.

Neyse, eee kullanıcı adımla ilgili ne düşünüyorsun?

@yıldızkülleri; Hmm Özgür Nehir.

Bence eskisinden daha iyi :)

@özgürnehir; Katılıyorum.

Bence sen de bir kullanıcı adı değişikliği yapmalısın. Örneğin, adın ve soyadın olan bir kullanıcı adı. Doğrusu soyadını biliyorum ama şansa bak ki üniversitede Yener soy isimli bir sürü kişi var. Şanssızlığım...

@yıldızkülleri; :)

Benim soyadımla aynı herkesi bulup tek tek baksan bile beni bulman imkansız.

@özgürnehir; Bulurum Yaz. Emin ol kimsenin seninki kadar mükemmel beli ve kokusu yoktur.

@yıldızkülleri; İnan ki var. Ayrıca daha okuduğum bölümü bile bilmiyorsun.

@özgürnehir; Sen de benim, demek isterdim ama büyük ihtimalle biliyorsun.

@yıldızkülleri; Tabii ki biliyorum. Matematik Mühendisliği.

Senin gibi matematiğe aşık birinden başka bir meslek beklenmezdi zaten.

@özgürnehir; Hakkımda bilmediğin bir şey var mı gerçekten? Ben olmadığına inanıyorum.

@yıldızkülleri; Dur düşüneyim.

Düşünüyorum düşünüyorum aklıma gelmiyor. Demek ki hakkında bilmediğim bir şey yok.

@özgürnehir; Aslında var.

Yaz Çiçeği.

@yıldızkülleri; Ne?

@özgürnehir; Yaz Çiçeğini bilmiyorsun.

@yıldızkülleri; O senin hakkında değil, başkasının hakkında.

@özgürnehir; O başkası değil.

@yıldızkülleri; Öyle mi diyorsun? :)

@özgürnehir; ":)" bundan nefret ediyorum.

@yıldızkülleri; Şansa mı inanıyorsun?

@özgürnehir; O nereden çıktı?

@yıldızkülleri; Dedin ya "şanssızlığım" oradan çıktı.

@özgürnehir; Şansa inanmıyorum.

@yıldızkülleri; O zaman neden şanssızlığım dedin?

@özgürnehir; Öylesine kullanılmış bir şeydi.

Şansa inanmıyorum. İhtimallere inanıyorum. Bir şey olursa olur, olmazsa olmaz. %50 ihtimal doğrultusunda ilerliyor her şey.

@yıldızkülleri; Şans ve ihtimal aynı değil mi zaten?

@özgürnehir; Hayır. Şans daha farklı, o şans işte. Belli olmayan, belirsiz. Ama ihtimal, olasılıkla eş değer. Bir şeyin olma ihtimalleri.

@yıldızkülleri; Bu fazla paranoyakça. Nereye kadar ihtimaller doğrultusunda yaşayabilirsin ki?

Sürekli kafanda ihtimaller olacak. Bir şey yapınca acaba bunun sonuçları ne olacak diye düşüneceksin, kafanda olabilecek şeylerin listesini yapacaksın. Acaba bunu yapsam ne olur diye düşüneceksin. Attığın yer adımı sorgulayacaksın. Sence de zor değil mi, Özgür?

@özgürnehir; Sadece küçük ihtimaller o kadar, büyütmeye gerek yok.

@yıldızkülleri; Bu büyük bir şey, Özgür. Farkında değilsin.
_________________________

Şansa inanıyor musunuz?

Yıldız Külleri |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin