Mortor si Stapanul

853 61 2
                                    

    Stand aici in buncar timp de jumatate de an am aflat nenumarate lucruri despre Stapan,despre experimentele sale,despre arhitectura buncarului(imi facusem pana si o harta cu toate locurile in care fusesem) si nu in ultimul rand despre bietul Mortor.Despre acesta din urma am hotarat sa scriu acum deoarece bietul sclav merita macar atat.

    Nascut intr-o familie de evrei Mortor a fost obligat sa suporte atrocitatile din jurul sau astfel maturizandu-se repede.Chemat la "dusuri" ce nu era decat camera de gazare s-a imprietenit pe drum cu un copil al unui medic nazist.Dupa cateva minute de discutii acesta l-a indragit si l-a rugat pe tatal sau sa  fie adus in rezervele copiilor germani.Cei doi au petrecut mult timp jucandu-se si vorbind tot felul de lucruri.Germanul(actualul Stapan) fiind si mai mare dar si mai educat i-a povestit adevarul despre ce se intampla acolo.Copilul evreu a inceput sa planga .Atunci unul dintre gardieni a venit si i-a explicat ca parintii lui au fost mutati la o "casa de vacanta" pentru "buna purtare".O vreme acest lucru a tinut si l-a facut sa aiba speranta.A invatat cot la cot cu stapanul si cu toate ca era privit cu ochi rai deoarece era cel mai inalt,urat si destept din clasa germanul nostru tot il indragea.Intr-o zi acesta a primit o scrisoare in care scria faptul ca tatal sau a murit pe front.Unele zvonuri spuneau ca a fost mancat de cei infometati iar din oasele sale  sau facut obiecte de uz casnic.Era distrus,parasit si indurerat.Dar din fericire il mai avea pe vechiul sau prieten evreu.Au terminat liceul impreuna dar germanul a fost inrolat si dus la sectia de experimentare si tortura iar evreul inrolat pe front.

    Dupa ani buni in care tanarul inrolat in "spitalul terorii" a fost violat,fortat sa ucida,fortat sa tortureze,sa fie canibal pentru a supravietui si sa invete totul despre corpul uman,natura sa si partile vulnerabile a ajuns sa nu mai simta nimic.Era ca un robot.Dar acest robot avea inca  dorinta de a pune intrebatri.Normal pentru un tanar de douazeci si ceva de ani.Intr-o seara in care doctorul sub supravegherea caruia lucra s-a enervat de comentariile sale inutile si l-a legat de scaunul in care se faceau executiile.I-a luat obrajii si l-a sectionat de la pometi pana la gingii astfel inlaturandu-i pielea ce ii acoperea cavitatea bucala.Mortor in schimb pe front si-a pierdut un ochi,cativa dinti si a fost impuscat in cap.Pentru prima data in istoria medicinea a fost posibila supravietuirea la un astfel de incident.Se pare ca dupa cum spun multi glontul i-a trecut printre cele doua emisfere ale creierului neprovocand leziuni.Astfel a ajuns Mortor in camera de experimente a stapanului care devenise unul dintre cei mai straluciti medici.Intalnindu-se si-au povestit totul si si-au jurat unul altuia ca se vor apara pana nu vor mai avea suflare.Astfel dupa pensionarea lui Mortor pe cauza de boala a devenit ajutorul stapanului caruia i-a jurat credinta si supunere.

    Dupa pierderea razboiului moment in care nazistii erau executati pe capete a pornit o caravana spre Cernobyl pentru initierea unui program ce era denumit "Wiedergeburt" ce inseamna "renasterea" si consta in contruirea celui de-al 4-lea Reich sub conducerea fostului Stapan si anume medicul sub indrumarea caruia era actualul stapan .Totul a fost construit si pus la punct fix cu o zi inainte de moartea Stapanului ce l-a facut sa promita pe cel actual ca va avea grija ca tot ce a planuit sa duca el la bun sfarsit.

    Mortor a continuat sa lucreze pentru Stapan ce a inceput sa profite de bunatatea lui si la fiecare greseala il sanctiona.In ziua in care l-a gasit facand sex cu una din detinute l-a castrat pe viu in fata unei oglinzi.Organele genitale ale acestuia inca zac in camera cu exponate intr-un borcan cu formol.

Scuzati-ma ca este atat de scurt dar voi posta luni sau marti urmatorul capitol.Ca de obicei nu uitati sa lasati un comentariu sau sa aruncati o steluta.Va multumesc din adancul ventriculului meu drept celor care ma sustin si celor care continua sa ma citeasca.Ne vedem cat de curand. ;)

Teroarea din abatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum