„Iubesc faptul că mădularul tău se trezește când vorbesc astfel cu tine."
„Putem vorbi despre asta?" A întrebat el din pat, privind spre tavan. Întrebarea asta mereu duce spre ceva rău, dar având în vedere că a fost prima dată când a experimentat un astfel de act, am scos-o cumva la capăt.
„Despre ce am putea vorbi acum?" Am spus când în sfârșit mi-am îmbrăcat tricoul meu, privirea lui căzând pe corpul meu.
„Poți fi măcar odată serioasă, Stella? Asta nu trebuia să se întâmple. Nici unul dintre noi nu trebuia să lase asta să se întâmple." A început el, ridicându-se din pat, fiind încă la bustul gol, frumusețea lui captivându-mă.
„Nu trebuia să facem asta, trebuia să fiu o Sfântă, o Sfântă, o Sfântă." Am început eu dramatic, rotindu-mi ochii, făcându-l pe Harry să chicotească. A realizat că începea să fie de acord cu mine, așa că imediat a revenit la postura lui matură.
„Serios, Stella, ce facem acum? Știu că ar trebui să stau departe de tine, însă nu reușesc. Nu doar pentru că suntem parteneri pentru proiect, doar că ceva ne aduce mereu împreună." A spus, privindu-mă, ochii lui fiind plini de emoție. La dracu, o emoție pe care sunt sigură că nu voiam să o observ. Și-a întins mâinile pentru a le apuca pe ale mele, în timp ce încerca să vorbească.
Nu prea cred.
I-am apucat mâna, apoi i-am împins-o spre piept, făcându-l să se așeze din nou. Eram din nou peste el, stând atât de aproape de chipul lui.
„Okay, acum o să îți spun cum va decurge asta, iar tu vei asculta. Ok?"
El doar a dat din cap, dorința trupeasca revenind in privirea lui. Băieții ăștia.
„Nu mă implic în relații, ok?" Am început, sărutându-i gâtul în timp ce vorbeam. „Eu doar păcălesc oamenii și mă distrez cu ei. Cu unii mai mult decât cu alții." Am început să sug locul din spatele urechii sale, câștigând un geamăt din partea lui. „Singura relație dintre noi se poate desfășura doar în pat." Acum eram pe pieptul lui, atingându-i clavicula. „Nu mint spunând că ai fost cel mai bun de până acum, dar singurul lucru pe care mi-l doresc este plăcere." Am spus, sărutându-i linia maxilarului, îndreptându-mă spre gura lui. Am mai lăsat un ultim sărut în colțul buzelor sale, înainte să mă ridic.
„Întrebări?"
El mă privea cu indiferență. Mintea lui încerca să proceseze informația transmisă de mine.
„Doar una."
„Si care-i asta?" Am întrebat, apropiindu-mă de el, buzele noastre fiind periculos de apropiate pentru o conversație atât de serioasă ca asta.
„Atâta timp cât nu te implici în relații, poți să îmi promiți un singur lucru?" A spus, iar eu mi-am ridicat o sprânceana.
„Depinde ce anume, Harry."
„Îmi poți fi loială? Loială și sinceră. Asta este tot ce îți cer, Stella. Nu vreau să te distrezi și cu alți tipi, atâta timp cât noi doi facem...asta." A terminat el, ochii lui fiind plini de sinceritate.
Să îi fiu loială? Abia de pot fi loială cu mine însămi. Dar aici este vorba despre ceva foarte diferit în legătura cu Harry. Poate că inocența lui, sau duritatea lui, ca apoi să fie blând. Chiar aș putea să îi promit asta, având în vedere că nu știu dacă îmi voi putea ține promisiunea?
Am aprobat. „Okay, îți promit." Am spus înainte de a-l săruta din nou. Am simțit cum mi se întoarce stomacul pe dos la gândul de a-i frânge inima.
Vom vedea noi cum decurg lucrurile.
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
FanfictionBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.