„Sexul fără iubire este o experiență goală, dar pe măsură ce se întâmplă, este una dintre cele mai bune."
Îngrozit, nu începe să-mi descrie sentimentele chiar acum. Nu numai că îmi dă bătăi de cap faptul că balul de absolvire este la mai puțin de o săptămână, dar și de faptul că mă duc. Nu pot să cred că am fost de acord cu asta. De fapt, nu pot să cred nimic din viața mea acum. Încep să simt ceva atât de atașat de asta și pur și simplu nu mi s-a întâmplat.
A fost vina mea? A fost vina mea pentru că am ales tipul bun? Pentru că aleg singura persoană pe care o știam că nu mă va trata ca un rahat și o cauțiune săptămâna viitoare? Și dacă am făcut-o, de ce? De ce naiba aș vrea ca cineva să rămână?
Pentru că știu sigur că oamenii nu rămân. Pur și simplu nu, și oricine a promis asta, te-a privit în față și te-a mințit.
Nu știu de ce mi-am făcut asta. De ce m-am pus în această situație. Am vrut să fie distractiv, nu o evaluare a vieții. Viața mea poate fi stricată, dar așa stau lucrurile. Este normal și m-am obișnuit să fie așa.
Viața mea a constat în aventuri și oameni diferiți. Constă să mă întorc acasă la mama mea beată, leșinată pe canapea sau să lucreze la cimitir. A constat într-o serie de evenimente nenorocite de care oricine ar fi bucuros să scape.
Oricine în afară de mine.
De ce naiba aș vrea să aduc pe cineva în mizeria asta în care trăiesc? Cred că mai important este faptul că știam că nu ar vrea să rămână. Am văzut ce ia făcut mamei mele și nu las să mi se întâmple și mie asta.
Singurele sentimente pe care cineva trebuie să le simtă sunt cele pe care le simți atunci când ai orgasm. Inima nu face altceva decât să pompeze sânge prin vene și să te țină în viață. Și cu cât oamenii își dau seama mai repede, cu atât vor fi mai fericiți.
Nu-mi dau seama cât de albe sunt degetele mele până când deschid ochii și le privesc prinzându-se de părțile laterale ale chiuvetei de la baie. Uscătoarele de mâini din școala asta blestemată nici măcar nu funcționează cum trebuie.
Trecându-mi o mână prin părul ușor umed, stau dreaptă și mă uit în oglindă. Tenul mi s-a înroșit și transpirația de pe față nu face decât să-mi distrugă machiajul. Smulg un prosop din dozator și ud capătul, ștergându-mă pe sub ochi și fața.
Nu îmi fac niciodată timp să realizez unde m-a dus viața mea și de ce sunt așa cum sunt. Dar când o fac, ajung să vreau doar să-mi doresc totul. Să fiu fata care merge acasă în fiecare zi la o familie fericită. Să am un iubit real care să mă iubească pe mine și nu corpul meu.
Dar viața nu are un buton de refacere. Trecutul nu se schimbă și de aceea, în cea mai mare parte, am acceptat cine sunt și la ce voi ajunge.
Și de acum, crețul stă în calea a cine aș vreau să fiu și cine sunt. Și am nevoie de cineva care să-mi amintească cine sunt, nu cine vreau să fiu.
Și de aceea, Brett m-a întâlnit în taraba de la baia fetelor câteva minute mai târziu. Corpul lui deschizând ușa cu scepticism și închizând-o rapid în urma lui. „De mult timp nu ne-am mai văzut, Stells." a spus el odată ce m-a văzut în timp ce mă găzduiam pe chiuveta pe care eram așezată mai devreme.
Aud încuietoarea în timp ce face câțiva pași mai aproape de mine. „Ți-am spus să nu-mi spui așa." îi răspund dându-mi ochii peste cap. Părul lui negru deloc organizat pare că s-a rostogolit în pat și tocmai l-a lăsat astfel. Un zâmbet hidos și-a găsit drumul spre fața lui, ceea ce m-a făcut doar să-l compar cu cel al lui Harry.
„În fine." a spus el plictisit. "O să facem asta sau am renunțat la curs degeaba?"
Îmi dau ochii peste cap la declarația lui și mă împing de pe marginea chiuvetei și îl trag în taraba mai mare. Îl apăs de peretele din gresie în timp ce mâinile lui și-au găsit drumul sub cămașa mea.
Evenimentele care urmau să se întâmple au fost destul de așteptate. Venirea lui îmi umpluseră gura și cămașa. "Exact cum mi-am amintit. Încă ai gura unei zeiţe Stells."
Îmi șterg partea laterală a gurii, ridicându-mă în picioare din poziția ghemuită, genunchii ușor dor din cauza suprafeței dure de pe podea. „În fine, Brett. Acum pleacă naibii." am spus trăgându-mi cămașa peste cap și îndreptându-mă spre oglinzi.
"Anunță-mă când vrei să ne întâlnim din nou, iubito." Mi-a pus la ureche, lăsându-mi buzele cu un sărut umed care m-a făcut să vreau să vomit. Și cu asta a plecat pe ușă la fel de repede cum a venit.
M-am uitat în oglindă și mizeria de păr pe care o primisem din strângerea excesivă a lui Brett. Dar, în timp ce mă priveam, nu m-am putut abține de ochii mei șocați de la acțiunile mele.
Tot timpul mi-am dorit ca Brett să mă folosească și să plece, și asta sa întâmplat. Dar când lacrimile încep să-mi curgă pe față pentru prima dată în ultimii ani, mi-am dat seama că îl vreau pe Harry.
Am vrut să-i pese și să vorbească cu mine după aceea. Brett nu semăna deloc cu Harry și cred că s-ar putea să fi dat cu piciorul unuia dintre singurele lucruri bune din viața mea.
Asta dacă află. Și atunci mă trezesc deasupra toaletei, golindu-mi stomacul.
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
FanficBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.