-M-
-Yetişkin İçerik -
°°°
"Jeongguk, bir bakar mısın buraya?"
Elimdeki dosyaları karıştırıp saçlarımı hafifçe kaşıdım ve ellerini omuzlarımdan sarkıtıp çenesini başıma yaslayan aşkıma yönelik konuştum.
"Şu, son deneyin dosyaları nerede? Bulamadım bir türlü, sabah buraya bırakmıştım."
"Burda ya Taehyung?"
Dosyaları karıştırıp arasından çıkardığında sızlanıp başımı ellerime yasladım.
"Gözümün önündeki şeyi görmüyorum resmen. Şaka gibi."
"Yorgunsun, değil mi? Uyumadın yine, o yüzden kalmadın gece benimle. Sabaha kadar oturdun. Niye kendine bunu yapıyorsun sevgilim, çok halsiz oluyorsun sonra."
"Bu konu senin için değerli. Bebekler altı aylık oldular, sağlıklı olmalılar, anne adaylarına doğum ve bebek hakkında bilgi vermeliyim. Bunun için de çok çalışmam gerek. Bilmeden öğretemem."
"Benim için didinmen çok güzel, ama inan hiç mutlu olamıyorum. Eve geliyorsun ve hemen dosyalara gömülüyorsun, seni sevemiyorum, öpemiyorum bile. Yatağa geçiyorım, bir ihtimal gelirsin diye oldukça da fazla ses çıkarıyorum, ama hep sensiz uyuyorum. Üzülüyorum Taehyung. "
" Benim güzel bebeğim. "
Ensemde dinlenen ellerini tutup kucağıma çektim dikkatlice, büzdüğü dudaklarına art arda öpücükler bıraktım, parmaklarım belinde gezindi durdu.
" Özür dilerim, seni mutlu edeceğim diye daha da üzmüşüm. Dikkat edeceğim bundan sonra bebeğim, söz veriyorum, evde sadece seninle ilgileneceğim. Artık iş getirmek yok. Bir daha yalnız uyumana da izin vermeyeceğim. Üzülme tamam mı? Dayanamıyorum çünkü sana. "
" Tamam o zaman. Sen dinlen biraz, ben de kitap okuyayım. "
" Beraber dinlenelim. Yanımdan kalkma. Ben sana sokulur uyurum. "
Kafasını şirinlikle sallayıp beni onayladığında dudaklarını son kez sertçe öpüp kucağımdan kalkmasına izin verdim. Kitabını alıp tekrar oturduğunda sırtını koltuk kolçağına yaslamıştı. Ben de bacaklarının arasından girip belinin iki yanından kollarımı geçirip sıkıca sarıldım ve kafamı karnına koydum. Mis kokulu bir yastığım olmuştu.
"Sen, öyle rahat edebilecek misin?"
"En rahat kuş tüyü yastıktan bile daha rahat. Çok sevdim, aşırı sevdim. Üstelik, beni rahatlatan tek koku da üzerine sinmiş. Sanırım bu yastık benim için yapılmış."
Burnumu karnına sürttüğümde kıkırdayıp ellerini saçlarıma sarmıştı.
"Evet, senin için yapılmış gibi. Ben de öyle bir duyum aldım."
"Yerim seni. Minik kurabiyem benim. Hadi sen kitabını oku, ben de kokunda ve teninde huzur bulayım, en iyi uykumu uyuyayım."
°°°
Saçlarımda dolanan parmaklarla gözlerimi hafifçe araladım, etraf loştu, hava iyice kararmış olmalıydı. Jeomgguk'un parmakları saçlarımın arasında geziniyor, tatlı baskılarla masaj yapıp beni iyice mayıştırıyordu.
" Aşkım, hadi kalk. Yatağımıza gidelim, bir yerin ağrır böyle."
Kısık sesiyle alnımı karnına sürttüm ve biraz da öyle durdum, ardından dudaklarımı bastırıp art arda bir sürü öpücük bıraktığımda titrek bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utopia×Taekook ✓
FanfictionTaehyung'un bedeni, deney için dondurulmuş ve tam bin yıl sonra da çözünmeye başlamıştı. By Amethyst ⚗️