1.bölüm tesadüf

39 3 1
                                    

Sabah erken saatlerde kalkmam gerekiyordu ama gene üsenip geç kalmıştım .
Hızlıca kalkıp hazırlandım üstüme ne bulduysam giyip acele çıktım metroya giderken biseyler unuttum mu diye kontrol ediyordum önüme bakmadım dan bir erkekle carpisdim yere düştüm denk
  her yerim toz içindeydi kendimi düzeltip giderken arkadan özür dileme sesi duydum şaşkın bir  şekilde  kafamı oraya cevirdigimde biri ilk kez benden özür dilemişti aslında benim özür dilemem gerekirdi. Kafamı kaldırdım da karşımda kumral,ela gözlü,180, boylarında birini gördüm kafamı gene öne eğerek şey özür dilerim benim hatam dedim . Tam giderken ismini Arda diye söyledi bende ona bende sena dedim ardaya kusura bakma arda okula yetismem lazım diyip yürümeye başladım arda peşimden gelmeye başladı ne yani bu çocuk şimdi beni takipmi ediyordu hızlı adımlarla kolejin önüne geldim doğa beni kapının önünde bekliyordu  ardada gelmişti onu şimdiye kadar kolejde hiç görmemiştim doğaya bu çocuğunu taniyormusun dedim doğa okula yeni geldiğini ve ailesinin çok zengin olduğunu söylemişti  doğaya bunu nerden bildiğini sorsam kesinlike saçmalık olurdu çünkü doğa okuldaki herkesi tanıyordu, sınıfa doğru gitmeye karar verdik o sırada en yakın arkadaşım anılı gördüm koluma girdi ve bana günaydın gülüm demeye başladı her sabah aynı şeyi demek zorunda mısın anıl dedim oda bana gözlerini devrip evet bakışı attık sınıfa geldiğimizde sınıfta arda denen çocukta vardı iyi bir çocuğa benziyordu diğer kızlara görede Baya yakışıklıydı klasik ( bigboydu)neyse ders başlamaya yakın doğanın sevgilisi barışda gelmişti onu hiç sevmiyordum zengin züppe kendini bı şey sanıyordu, doğa onu nasıl sevdiğini anlamiyorimdum neyse son iki ders kalmıştı sonra gidicek ve akşam doğaya kız kıza parti vericektim pijama partisi , bu doğayla geçirdiğim en güzel vakitlerdi çünkü doğa benim kız kardeşim gibiydi birbirimize bişey olsa öldürdük benim hiç kardeşim olamamıştı o yüzden doğayla ilgilenirdim hep ablası gibiydim dersler bitmiş bizim eve doğru yürüyorduk sonra ardayi gördüm biriyle konuşuyor gibiydi ama ağlamakliydi anlamadım sonra markete girdik abur cubur birkaç bişey ,alıp çıkacaktım ama kafam nedense ardaya katmıştı acaba bisey mi olmustu ? Sonra doğaya yamzaya karar verdim Arda'nın numarasını alıp ona iyimi diye sorucaktim .    

Ben; doğa kuşum bı baksana bişey sorucam??                    
                    
Tabiatam; noldu aşkım?

Ben; şu yeni gelen çocuğun sende numarası varmı??

Tabiatam; varda aşkım noldu bı anlat bakim

Ben; yok bişey ya sen bana atsana

Tabiatam; 530######

Ben; tamam kuşum geliyorum zaten eve yaklaştım

Hemen numarayı kaydettim ve mesaj attım.

Ben; merhaba arda ben sena bugün carpışmıştık ya neyse çok saçmaladim sadece çıkışta iyi değildin biriyle konuşurken duydum üzgündün iyi misin?

Arda ; öncellikle merhaba numaramı nerden buldun onuda sormicam sena iyiyim ben gerikince iyiyim iyi akşamlar ve mümkünse kimseyi dinleme.

Yürürken doğanın evinin önüne gelmiştim ama niye böyle davrandı arda anlamadım belkide önemli bir konudur ve kimsenin bilmesini istemiyordur . Doğayla biseyler hazırlamaya başlamıştık birden aklıma nedensizce doğaya bu yeni gelen çocuk varya kuşum sevgilisi varmı yani biliyormusun doğa bana gözlerini belirterek baktı ve yoksa dedi yok... Doğa saçmalama öyle bişey olamaz Doga Doğa ne ya ozaman niye soruyorsun dedi. Bende öylesine sordum doğa dedim o zaman niye numarasını istedin aşkım?
Çünkü çıkışta onun biriyle ağlayarak konustunu duydum ve iyimi değil mi diye sormaya aradım. Neyse film izlicektik en sevdiğimiz küçüklükten beri  Harry Potter küçüklüğümden beri hayraniydim hep çok severdim. İzlemeye başladık biraz saat geçince uyuya kalmışımız kaltimda saat 07.37 doğa kalkkk dogaaa dedim. Hemen kalkıp üstümüzü giyiniyorduk doğa gene her zamanki gibi giyinip makyaj yapıp süsleneniyordu bense herzmanki gibi giyinip hazırdım birazdan barış bizi almaya gelicekti ben ne kadar istmesemde inat etsemde zorla onlarla gidicektim barış gelip bizi aldıktan sonra okula doğru gitmeye başladık doğada barışın elini tutup toxic şeyler söylüyorlardı birbirlerine okula gelip ben hızlıca sınıfa doğru gidiyordum o sırada anıla ranayi konuşurken gördüm baya eğleniyorlardi  ben sınıfa girdiğimde arda biryle konuşuyordu bu kız bı dakika pelin?  neyse ya banane kiminle konuşuyorsa ( iki ders sonra) 
Bahçeye çıkıp oturmuştum yanıma arda gelip oturdu
 

                                                 

                                .     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Davetsiz Misafir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin