פרק 70

422 41 29
                                    

עוד פרק להיום!!!!
בבקשה תצביעו ותגיבו.
תהנו🤍

-
לואי התעורר חזהו שרוע על המיטה, הוא הרגיש שנשיקות נלחצות אל גבו התחתון, גורמות לו לרעוד. הוא ציחקק לתוך הכרית מתחת לראשו כאשר שערו של הארי נגע בעורו, וגרם לו לדגדוג.

הארי חייך כששמע את הצחקוק הרך והעמום, מתרומם כדי לנשק את לחיו, "בוקר טוב."

"בוקר, שרץ." לואי ציחקק שוב, הארי עיקם את אפו בחיבה, "סליחה? למה אני שרץ?"

"לא אכפת לי שאתה מעיר אותי בנשיקות, אבל כשהם קרובים לאחורי, אני מתחיל לחשוד".

הארי צחק ונשק ללחיו שוב, "השעה כמעט תשע בבוקר, חשבתי שנוכל לצאת לארוחות בוקר לפני שאני הולך לראיון באחת בצהריים."

"בסדר. בוא נישאר כאן עוד קצת." לואי התכופף בחזרה למיטה, הארי ציחקק ועטף אותו, הקפיד לנשק אותו עוד ולגרום לו לחייך.

הם קמו כעבור חמש עשרה דקות, הארי נתן ללואי ללכת לשירותים כדי לצחצח שיניים.

לאחר שהתלבשו הם נפגשו עם דייל ואלברטו מחוץ לחדר, כל הארבעה ירדו ללובי, שם חיכתה קבוצת מעריצים.

הארי בירך אותם והצטלם, והביא את לואי כשהמעריצים ביקשו ממנו.

הם נסעו לבית קפה, הארי הזמין לו וללואי פנקייקים עם גלידה וסירופ שוקולד, הם האכילו זה את זה וציחקקו כשהשני מרח להם סירופ בצדי הפה שלהם

הארי, בהיותו החצוף, ליקק את הסירופ בזווית שפתיו של לואי, וכתוצאה מכך לואי נאנח וסטר על חזהו, "גס". והארי פשוט צחק וניקר את לחיו.

השעה הייתה שתים עשרה בצהריים כשהם הגיעו למקום שבו הארי יתראיין, לואיס וקרוליין היו שם, יחד עם לוקס.

ברגע שלוקס זיהתה שלואי בחדר, היא רצה אליו בריצה, מחבקת את רגליו. לואי חייך והרים אותה משפשף את גבה. "היי לוקס."

"היי לו לו!" היא נסוגה מעט כדי לנקר את לחיו, מצחקקת כאשר לואי ניקר את לחיה.

הארי השתולל בשובבות, "אני לא מקבל גם חיבוק?" הוא הושיט לה את זרועותיו, לוקס מתחה את זרועותיה והושטה למענו ונצמדה אל צווארו. הארי חייך וחיבק אותה, מנענע אותה מצד לצד.

"התגעגעת אליי? כי התגעגעתי אליך." הארי נישק את ראשה, לוקס הנהן כנגד כתפו, "התגעגעתי אליך המון."

הארי חייך חיוך רחב יותר ונתן לה לחיצה עדינה לפני שהניח אותה בחזרה כדי ללכת לברך את לואיס וקרוליין.

לואי ישב עם לוקס על הספה כשהארי התאפר וסידר שיער ולבש את התלבושת שלו, כשהארי סיים אלברטו הציץ בראשו לחדר, "הארי, אתה עולה בעוד כמה דקות, תהיה מוכן."

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now