פרק 71

400 37 132
                                    

עוד פרק!!!
תהנו (וסליחה מעכשיו) 🤍
תצביעו ותגיבו אני שרופה עליכםםם!!

-
"יש לי צילומים היום." הארי נאנח והתכרבל קרוב יותר ללואי, לואי חייך בשקט ושיחק בשיער שלו, "מתי אנחנו צריכים לקום?"

"לא יודע." הארי הרים את מבטו אל השעון, "עכשיו עשר בבוקר, ואני צריך להיות שם בשתים בצהריים. בוא נישאר במיטה עוד קצת." הוא קבר את פניו בצווארו של לואי.

לואי משך את אצבעותיו למעלה ולמטה בכתפו החשופה של הארי, מחייך ברכות כשהארי נישק את צווארו קלות.

נשמעה דפיקה בדלת, הארי הרים את ראשו למעלה, "רק שנייה!" הוא קרא, זרק את השמיכות וקם מהמיטה. "שכחתי שהתקשרתי לשירות חדרים בזמן שאתה ישנת קודם לכן, הבאתי לנו ארוחת בוקר נחמדה." הוא אמר כשהלך לעבר הדלת, פותח אותה.

"שלום." הארי חייך למלצר, שחייך בחזרה וגלגל את העגלה לחדר. לואי התכסה בשמיכות, חש ביישן להיות רק בבוקסר וחולצה מסביב למלצר.

הארי הודה לבחור לפני שעזב, ואז ניגש ללואי, "קדימה, אני אקח אותך לשולחן."

לואי קפץ על גבו של הארי, מחייך כשהונח על הכיסא. הארי ישב מולו והושיט לו מזלג, מצלם את שולחן ארוחת הבוקר לסנאפצ'ט

~

"אנחנו כאן." דייל אמר בזמן שהחנה את המכונית, הארי, לואי, דייל ואלברטו יצאו ונכנסו לבניין.

הארי החזיק את ידו של לואי בחוזקה, הוא ידע שללואי אין את החוויות הטובות ביותר מלצאת איתו לצילומים, והוא רצה שהיום יעבור בצורה חלקה ככל האפשר. (כן ככל האפשר...-ה.מ)

הם בירכו את לואיס וקרוליין, לוקס נסעה עם טום במשך היום.

נשמעה דפיקה על דלת חדר ההלבשה, קרוליין פתחה אותה, "אה, שלום."

"היי, הארי כאן?" הם שמעו קול נשי, קרוליין הנהנה, "כן". היא פתחה את הדלת לרווחה יותר, הארי ולואי סובבו את ראשיהם כדי לראות את אחת הדוגמניות נכנסת פנימה. היא ניגשה להארי בחיוך, לא מכירה בלואי.

"היי הארי." היא חייכה וחיבקה אותו, מנשקת את לחיו. הארי חייך אליה וחיבק אותה, "היי סברינה." (משהו בה מסריח לי-ה.מ)

"זה לואי?" היא נסוגה מהחיבוק והביטה אל לואי, הארי הנהן והכניס את לואי לצדו, "כן. לואי, זו סברינה, היא דוגמנית. מכיר אותה זמן מה."

"היי." לואי חייך אליה והחזיק את ידו קדימה, סברינה לחצה אותה וחייכה בחזרה, "היי, שמעתי עליך הרבה. רק דברים טובים, כמובן."

לואי כמעט הסמיק, אבל הוא ידע שהיא מזויפת. הוא מזהה מצוין זיוף ומתחזים, והיא אחת מהם (מתי תיהיה עם הארי דוגמנית נורמאלית ושפויה??? כנראה שלא בפאנפיק הזה-ה.מ)

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now