Del 5

445 33 5
                                    

Jeg kunne kjenne noe vibrere under puten som jeg sov på. Øynene mine åpnet seg så vidt, og lukket seg ned igjen. Jeg orker ikke, så jeg bestemmer meg for å ignorere det. Det vibrerer igjen, og igjen. Hva søren er det? Jeg snur meg rundt, så ansiktet mitt treffer puta. Jeg tar hånda under dyna, og føler etter vibrasjonen.

Jeg dro den ut, og fant ut at det var min mobil, smart Dn.. *Du er søt når du sover;)* en melding fra et ukjent nummer. *Svar, jeg vet du er våken!* flere meldinger, rettere sakt.. *Du vil angre om du ikke svarer, du vet Felix..?*. Da jeg leser navnet til min kjæreste, Felix, sperrer jeg opp øynene. Er dette en trussel?

"Hvem faen er det?" mumler jeg litt redd, og grettent. Jeg tastet for harde livet tilbake, men så visker jeg det vekk hele tiden. Jeg må virke litt tøff, men samtidig bitchy. Jeg tenker meg grundig om, men så skriver jeg bare *Og du er, eh?*. Jeg fjerner blikket mitt fra mobilkjermen og ser på alarm-klokka. 02:47 er klokka. Hvem sender meldinger i denne tiden, hvem sitter på mobilen generelt i dette tidspunktet?

Jeg får ikke svar tilbake, så jeg legger meg bare til å sove igjen. Men selvfølgelig, klarer jeg ikke det. Jeg prøvde å telle sauer, jeg prøvde å 'drømme meg inn' søvnen, jeg prøvde å tenke på kjedelige ting som skole, men ingenting funket! Gud drep den personen som sendte de jævla meldingene. Søvnen fløy ut av øynene mine. Gleder meg allerede til å se ut som et troll på skolen i morgen, yey!

Her-_-

A good girl, can be a bad one too #2Место, где живут истории. Откройте их для себя