עוד פרק להיום!!!
תהנו🤍-
"אתה מוכן אהוב?" הארי קרא לכיוון חדר השינה כשסיים לנעול את נעליו, לואי יצא מהחדר, "כן, אני רק צריך את הז'קט שלי״הארי עזר לו להכניס את הז'קט שלו, זה שהוא קנה לו עם הפרווה בפנים. הם נפרדו מבר וממילו ונכנסו למכונית, נסעו לבית של ליאם וזאין.
"אני מתרגש לראות את טיילר שוב, עבר זמן מה מאז שראיתי אותו". לואי אמר בחיוך, הארי חייך אליו בחזרה, "כן, הוא בטח יקפוץ עליך."
עד מהרה הם הגיעו לבית, הארי החנה את המכונית והם יצאו. לואי התכרבל מתחת לזרועו של הארי כדי להתחמם, הארי קירב אותו כשהם הלכו במעלה השביל ודפקו על הדלת
זאין פתח את הדלת וחייך אליהם, "תיכנסו, אתם הראשונים". הוא חיבק אותם והוביל אותם פנימה למטבח, שם היה ליאם.
"היי סוף סוף אתה כאן. אני צריך מישהו שיעזור לי עם העצים בחוץ כי זאין עצלן מדי." אמר ליאם, צובט את הצד של זאין כשעבר על פניו. זאין הרחיק את ידו, " תסתום, לימה."
" לימה?" הארי הרים גבה ולואי ציחקק, ליאם הניד בראשו וגלגל את עיניו, "סתם כינוי שהוא המציא לי, נכון, זאיניפו?"
"אוי, אני לא קורא לך קקי אז אתה לא קורא לי קקי." זאין הושיט יד לבעוט בקרסולו קלות, ליאם ציחקק ופנה להארי, "אתה רוצה לעזור?״
"כמובן בוא נצא." הארי הנהן, נתן לליאם להוביל אותו החוצה.
לואי נשאר עם זאין במטבח, והכין את החטיפים. הייתה דפיקה בדלת אז זאין הלך לפתוח, הניח לזואי, אלפי וטיילר להיכנס.
טיילר ניגש מיד ללואי וחיבק אותו, וגרם לו לחייך ולחבק אותו בחזרה.
"התגעגעתי אליך כל כך! כל כך דאגתי להארי." אמר טיילר ונסוג, לואי חייך אליו, "גם אני התגעגעתי אליך. הארי ואני כולנו בסדר ובריאים אין מה לדאוג יותר."
"איפה הוא?"
"הוא בחוץ עוזר לליאם עם העצים למדורה." לואי הפנה את אגודלו לאחור, טיילר הינהן ויצא החוצה.
לואי בירך את זואי ואלפי, מנופף לעבר המצלמה של אלפי. זואי נשארה איתו ועם זאין בזמן שאלפי הלך החוצה כדי לברך את ליאם והארי.
הייתה דפיקה נוספת על הדלת, אבל לפני שזאין הספיק לעשות שני צעדים, היא נפתחה עם נייל שפרץ פנימה, קארה וטרוי עקבו ממש מאחוריו.
"טוב שלום גם לך." זאין ציחקק וחיבק אותו, בירך את טרוי וקארה. ברגע שטרוי ראה את לואי הוא בלע אותו בחיבוק, שואל אותו אם הוא בסדר, אם הארי בסדר, איפה הוא, האם הוא בטוח, האם שניהם בריאים, האם טוב להם
לואי ציחקק לעברו וטפח על כתפו, "אני מבטיח, שנינו בסדר. הארי בחוץ עוזר ללי עם המדורה, אלפי וטרוי גם בחוץ."
YOU ARE READING
A model And A Fan-Larry מתורגם
Romanceפאנפיק מתורגם על לארי (רק ההמשך שלו, מחלק 32) (ההתחלה בעברית נמצאת אצלה-@HeLeLm ) לואי ביישן ושקט. הארי פופולרי וידוע. ... כמה לילות לפני יום הולדתו, לואי החליט שהוא הולך לספר להוריו שהוא הומו. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם יתמכו בו. אבל מה קורה כ...