ay noluyo noluyo

7 0 0
                                    

Gözlerimi açtım. Hassiktir nerdeyim ben. BBenim burda ne isim var. En sonn.. Lan Lan Lan beni biri kaçırmaya calisiyodu bi şekilde kaçıp koşmaya başlamıştım ama şimdi uyandım ve otların arasında bi yerde yatiyorum. Her tarafım ağrıyo. Ayağa kalktım ORMANIN ortasındayım. Napicamm ben. Tamam sakin ol sakin ol. Bi tarafa doğru sessizce yürü illa bi yola çıkarsın, başka da şansın yok zaten. Şu sopayı alıyım da kendimi korumam gerekirse fln dal parcasiyla korurum. Off yoruldum yürü yürü nereye kadar hava karardı. Üşüdüm de zaten. ARKADAN SES GELDI. Amanin aniii bu nee kaç kızım kaccc tabana kuvvet koşş. Durmaman lazım yorulma sakıın yaratın lan bu insan veya hayvan değil bi şekli şemali bile yok aglicam şimdi ölmek istiyorum evet ama bu şekilde değil. Aha yola çıktım yola çıktım. Oha şansıma orda duran bi araba var. Eee bu kilitli değil. Anahtarı da üstünde unutmuş enayiler. Basss girlll. 10 dakikadır arabayı hiç bilmediğim bi yola sürüyorum. Iyi de ben böyle araba kullanmayı bilmiyorum ki. Bu suratsız yaratın nerden çıktı ben nerdeyim aminakoyim. Şurada ışıklar görünüyo yerleşim yeri olmali süreyim oraya bari. Bi köşede durdum sonra arabada ne var ne yok diye bakındım. Torpidoyu açtım boş boş bir sürü kart vardı işime yaramaz biraz daha karistirdim biraz para buldum al hemen al. Biliyorum bu yaptığım suç ama benim ne suçum var şuan ne yaşadığımı bile bilmiyorum. Bagajada bakayım bi. Icgudulerim bagaj zeminini de kaldirmami söyledi. HASSSSKTIR  seri katıl mi arabası mi çaldım lan ben. Sıçtım işte şimdi. Bir sürü silah, bicak, bomba, balta ne ararsan var. Bi tane silah mi alsam acaba lazım olucak gibi. Al kızım al lazım olur harbiden. Motele girdim. Resepsiyondaki kadin yüzümde bok varmış gibi baktı. Haklı her yerim toprak çamur oldu. Oda istedim. Bi saniye ben ingilizce konuşuyorum. Ama ben bu kadar akıcı ingilizce konuşamam ki. Salak her şey normal bi bu mu anormal odanı tut git. Kimlik istedi kadın. E bende kimlik yok. Kimliğimi unuttum dedim. O zaman size oda veremeyiz dedi. Kafasını eğdi. Elimde biraz daha para kalmıştı. Masanın üzerine koyup bu seferlik bi şey yapamaz misiniz dedim. Kadin hemen parayı aldı ve anahtar verdi. Parayı herkes sever. Odaya girip elimi yüzümü yıkadım hatta saçlarımi yikasam da iyi olur. Of duş almak istemiyorum kirli kıyafetleri tekrar üstüme alamam. Onu daha sonra hallederiz. Aa dur arabada bavul vardı orda vardır belki bana uygun bi seyler. Koşup gidip alayım. Bavulu açtım. Oh şükür üstteki kıyafetler temizdi. Ve çok fazla kareli gömlek vardi. Bi yerden tanıdık geldi ama fazla düşünmedim. Bi tane eşofmani ve gömleği aldım duş alıp giydim. Kıyafetlerimde elimle bi şey yaptim yıkadım odanın köşesine astım kurusun diye. Bu kıyafetlerin sahibi ya çok kiloluydu ya da çok kasli. Kocaman bunlar ya. Bunlarla gezemem heralde. Oh sonunda sırtım yatak gördü. Hiç bilmediğim yerde o kadar korkunç şey yaşadım ama üzerimde öyle ji rahatlık vardı ki canım uyumak istedi. E uyudum. KAPI TIKLADI. Kim bu. Beni kaçırmaya çalışan yaratık mi yoksa arabın sahibi mi yoksa resepsiyon mu. Yaratık niye kapiya vursun gerizekali. Dur şu silahı alıyım elime. Kim o diye seslendim. Karizmatik bi ses otel çalışanı efendim dedi. Silahi arkama saklayıp Açtım kapıyı açmaz  olaydiiim.  2 kocaman adam odaya dalıp bana silah çekti. BI SANIYE DEAN VE SAM???? evet dean ve sam. Dean ve sam. Bu nasil oldu bi dakika gözlerim yerinden çıkıcak. Dean bana sen kimsin arabayı neden çaldın diye sorup duruyodu ama ben şoktan cevap veremiyorum. Onlari tanıdığımı ama sadece hayali karakter olarak tanıdığımı soylemelimiydim. Hayır hayır 40 saat bunu anlatamazdim.onlar da inanmazdı. Ben arabadan nasil anlamadim bunu dün gece. Karanlıkta fark etmedim sanırım ve şoktan dusunememis olabilirim ben de var o mallık biraz kabul. Dean bağırıp duruyodu cevap veriyim artık.  Ormanda uyandım pesimde tuhaf bi şey vardı ondan kaçarken yol ortasında arabayı buldum ve alıp gittim. Diye hızlı hızlı anlattım. Sam dediğin sey nasil bi seyfi tarif et dedi. Insan vucudundan biraz daha büyük bir vücudu vardi. Yüzü çiziklerle ve yaralarla doluydu. Siyah sacları vardı ama saç gibi degil anlarsiniz ya. E- Elinin üstünde bi yerde garip şekilli bi dövme vardı.  Konuşmaya çalışıyo gibiydi ama konuşamıyordu. Bağırarak sadece beni kovaladı. Ilk başta beni yakalamıştı ama bi şekilde kurtuldum kaçarken ayağım takılmış sanırım ve çalıların arasına düşüp kalmışım. Uyandığımda hava kararmak üzeriydi ve beni yine buldu. Bu sefer kacarkende arabaya rastladım işte. Dean silahını beline koydu. Elinden nasil kurtuldun diye sordu. Bende anlamadim ki onu ittiriyodum ve birden canı yandi bende fırladım gittim.

Dean yatağa oturdu. Bende mal gibi ayakta kaldım hemen sandalyeye oturdum. Sam de sırtını duvara yasladı ellerini önünde tutarak. Dean tuhaf bi şekilde bana baktı, eliyle  üzerimi işaret ederek bunlar benim dedi.  He evet arabada buldum üzerim pisti ve giydim birazdan cikaricam merak etme, gömlek güzelmiş bu arada dedim. Dean kafasını sam e döndürüp bu kiz nerden çıktı şimdi dermiş gibi iç geçirdi.  MUTLULIKLA ŞAŞKINLIĞI AYNI ANDA YASIYODUM. BILDIGINIZ DEAN VE SAM YA INANAMIYORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Inan Hiç beklemedigin Anda oluyo canım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin