feeling (m)yself

17K 641 499
                                    

iyi okumalar 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

iyi okumalar 💜

housemate!au

-

Taehyung, yakın arkadaşı Jimin'in evinden geç bir vakitte eve dönmüştü. Üniversite ve part time işlerinden dolayı uzun zamandır görüşememişlerdi ve akşam boyunca lise hatıralarından bahsettikleri için zamanın nasıl geçtiğinin farkında olmamıştı. Artık evine gitme zamanı geldiğinde, sohbet sardığından dolayı kalması için ısrar etmişti Jimin fakat kendi evinden başka bir yerde uyuyamadığı için kabul etmemişti ayrıca yarın dersi olmadığından tüm haftayı telafi edecek güzel bir uyku çekmek istiyordu. 

Ev arkadaşını rahatsız etmek istemediği için kapıyı ardından sessizce kapattı, saat neredeyse gece bire geliyordu ve ev arkadaşı yaşıtlarının aksine erken yatmayı severdi. Çoğu zaman ufak bir sese bile uyandığı için dikkat ediyordu sonuçta birbirilerine saygı duymaları gerekiyordu.

Odasına geçtiğinde kıyafetlerinden kurtuldu ve üzerine sinen alkol kokusunu yok etmek için hızlıca bir duş aldı. Hafif çakır keyifti ama aklı gayet yerindeydi, kolay sarhoş olan bir yapısı yoktu.

Yatağına yatıp telefonunu çıkardı ve sosyal medya hesaplarından gündemi kontrol etmeye başladı. Bir süre ülke gündemini ve magazin haberlerini okuduktan sonra telefonu bırakıp kurumuş boğazı için su almaya odasından çıkıp mutfağa doğru ilerledi.

Öğrenci evi olduğu için öyle çok lüks bir evi yoktu. İki oda ve bir salondan oluşuyordu ve iki kişi için gayet yeterliydi. Ayrıca okuluna yakın mesafede olması en memnun olduğu özellikti çünkü otobüslerde sürünmekten nefret ediyordu.

Mimarlık son sınıf öğrencisi olarak hem okula hem işe yetişmek onu zorluyordu ama birkaç ay sonra tamamen kendi işine başlayacağı için sırtındaki yük hafifleyecekti. Ailesine yük olmayı sevmediği için kendini yoruyordu ama günün sonunda kafası rahat olduğu için sorun yoktu.

Dolaptan çıkardığı sürahiden bardağına su doldurdu ve tek dikişte soğuk suyu içti, havalar iyice ısınmaya başladığı için çok susuyordu. Bardağı makineye koyduktan sonra odası yerine temiz hava almak için balkona ilerlemeye başlayacağı sırada, ev arkadaşının sesli kıkırtısını duydu ve meraklanarak kapısına yaklaştı. Şimdiye kadar çoktan uyumuş olması gerekiyordu çünkü tam bir uyku aşığıydı. Ona kalsa hiç uyanmadan iki gün uyuyabilirdi.

Ev arkadaşı Jeon Jeongguk, üniversitede onunla aynı bölümde okuyordu ve ortak arkadaşları Hoseok sayesinde, ev sahibi ile kavga ettiği için evinden atıldığı zaman tanışmışlardı. Hoseok ondan çok arkadaş canlısı ve temiz biri olarak bahsetmişti. Zaten ev arkadaşı aradığı için bir süre denemelerinden zarar gelmeyeceğini düşünerek kabul etmişti. Bir hafta boyunca hareketlerini ve dediği gibi temiz çıkıp çıkmayacağını gözlemledikten sonra beğendiği için kalmasına izin vermişti. Yaşıtları arasında Jeongguk gibi birisini bulmak oldukça zor olurdu, daha önce saçma sapan deneyimleri olduğu için havada kapmıştı.

feeling myself ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin