Συναισθήματα Για τον Αδελφό μου 1

3 1 0
                                    

(Εγώ) Νίκη = πρωταγωνιστρια
Άρης = πρωταγωνιστής
Σοφία = κακια αδελφή
Βάσω = μαμά
Γιάννης = μπαμπάς
Λυδία = κολλητή νίκης.
Πάνος = αδελφός Λυδίας.
Μάρκος = με γουστάρει.

Λοιπόν ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή εγώ είμαι η Νίκη είμαι 16 χρόνων πάω 2α λυκείου, μου αρέσει η ζωγραφική και το μπάσκετ, είμαι πολύ γλυκιά, ευαίσθητη, λίγο επιπόλαια, δεν κάνω πάντα ότι μου λένε και μερικές φορές ξεπερνάω τα όρια. Έχω 1 αδελφή και 1 αδελφό. Ας πούμε πρώτα για την αδελφή μου, την λένε Σοφία είναι στην ίδια ηλικία με εμενα είναι όμορφη, ψωνισμενη και κακια. Σε αντίθεση με αυτήν ο αδελφός μου είναι πολυυυ γλυκός και όμορφος τον λένε Άρη είναι 19 χρόνων, θέλει να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο επαγγελματικά και εμείς τον υποστηρίζουμε, έλειπε για πολλά χρόνια στην Αθήνα για δουλειές και γύρισε χθες. Αλλά και επειδή γύρισε δεν αλλάζει κάτι θα μένει με τον μπαμπά. Οι γονείς μου είναι χωρισμένοι οπότε εμείς μένουμε με την μαμά και αυτός με τον μπαμπά.

Εγώ λοιπόν έχω αισθήματα για τον αδελφό μου και πριν φύγει για Αθήνα είχα απλά τα ειχα θάψει βαθιά μέσα μου γιατί είμαστε αδέλφια οπότε δεν γίνεται.
Χθες όμως που γύρισε και ήρθε και μας είδε και με αγκάλιασε μου ξύπνησε πάλι αυτά τα συναισθήματα μέσα μου. Το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω, προσπαθώ αλήθεια απλά είναι δύσκολο. Δεν του το έχω πει και ούτε πρόκειται γιατί θέλω να τον ξεπεράσω χωρίς να κάνω κάτι που θα καταστρέψει την σχέση μας και τις ζωές μας.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Συναισθήματα για τον αδελφό μου Where stories live. Discover now