0.2

352 31 14
                                    

Bu bolum Inui'nin gozunden bakilarak yazilmustir.
_____________________________
Yanginda sonra yuzumde, sol gozumun yarisini kaplayan bir iz kalmisti. Bir canavara benzedigimi dusunmustum. Koko yangindan sonra yanima bir kez bile ugramamisti. Artik yanlisi kendimde aramaya baslamistim. Neden  yasadigimi, aslinda yasamam mi gerektigini anlamaya calisiyordum.

Iki hafta sonra hastaneden taburcu olmustum. Koko hâla Akane icin gereken parayi bulmaya calisiyordu. Ona hatami telafi edebilirim dusuncesiyle yanina gitmistim, ama o benden kacmisti. Bir kac kere daha yanina gitmeye calistigimda beni her gordugunde uzaklasiyordu. En son ona mesaj yazma karari almistim.

                                                          -InuiSeishu
    Neden benden kaciyorsun?
Kotu bir sey mi yaptim?
Hatami telafi etmek, sana yardim etmek istiyorum.
Umarim cevap yazarsin.

-HajimeKokonoi
CUNKU BANA ABLANI HATIRLATIYORSUN.
ABLANIN BU DURUMDA OLMASINA KATLANAMIYORUM. KESKE ABLAN YERINE SEN KURTULAMASYDIN. EN AZINDAN BU KADAR ACI CEKMEZDIM.

-InuiSeishu
Anliyorum.
             Umarim Akane kurtulur.
Umarim senin icin en iyi olan olur.
Eger gercekten istedigin buysa, artik hayatinda olmayacagim.  Akane'nin de,ailemin de ve arkadaslarinin da hayatina karismayacagim. Bana soz vermeni istiyorum, bundan sonra uzulme ve hayatini en iyi sekilde yasamaya calis. Bende aynisini yapacagim. Sadece bil ki seni her zaman cok sevmistim. Kalbimde hala bir yerin olacak. Sana her zaman cok deger verdim. Sen de lutfen Akane'ye deger ver.
Kendine dikkat et.

Bu yazdiklarimdan sonra Koko bir sey yazdi mi bilmiyorum. Artik bu hatti kullanmayacagim. Birikmis bir miktar param vardi. Bir kismini ayirip aileme, Akane'nin tedavisi icin verdim. Diger kismini da yeni hayatim icin kullanacaktim. Koko'nun bensiz daha iyi olacagini hissediyorum. Bir gun gorusur muyum bilmiyorum ama o zamana dek Koko'nun kalbimde olan yerini gizleyecegim.
_____________________________
                          ____________

Veee bir bolumun daha sonuna geldik. Bu bolume kucucuk bir texting ekledim. Ilerleyen bolumlerde texting artar. Kitabim okumasa da olmayan kisilere bir soru sormak istiyorum. Sizce kitaba bolumleri uzun tutup 2-3 gunde 1 seklinde ki yukleyeyim, yoksa kisa ama gunde 1-2 bolum seklinde mi yukleyeyim?
Sorumu yanitlarsaniz sevinirim.

24.3.2022

Sosyla medya hesaplarim

Instagram: z.3renyy
Snapchst: z3renyy

A book ~KokonuiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin