פרק 55

3.6K 178 376
                                    

בובה
_____

נ.מ קייל:

ג'וני עטף את זרועותיו כנגד גופי, כמו בכל לילה, לא נותן לי לזוז ממנו או לנשום אוויר שהוא לא של שנינו. הפכתי ליותר ויותר מדוכא ככל שהזמן עבר, הכל חזר על עצמו, בית ספר, הודעות מג'וני, שיעורי בית, שיחות מג'וני, ואז הרגע שהוא אוסף אותי אליו ואנחנו ישנים ביחד. כל יום אותו הדבר והלב שלי נשבר.
לרגע חשבתי שהוא קינא כשיצאתי עם טרוי, שהוא אוהב אותי כמו שאני אותו, שהוא מרגיש אליי רגשות אמיתיים, לא כמו לאח קטן.. אבל הימים עברו ושום דבר לא קרה. שום דבר חוץ מהלילות, בהם ישנו מחובקים. הוא מחבק אותי, מנשק את העורף שלי ואנחנו נרדמים .. זה כבר הפך לדבר שגרתי אז אני אפילו לא מייחס לכך חשיבות..

אולי אני פשוט צריך לשכוח ממנו? להעלים את הרגשות שלי כלפיו? זה לא שלא ניסיתי.. אולי עדיף לי להיות בלעדיו ולא ליפול לגחמות שלו, להחליט על עצמי, לא לתת לו להחליט בשבילי יותר. כן, אעשה את זה.

"אני אלך לבדוק מה עם דניאל." ג'וני הרפה את זרועותיו מגופי והתרומם. הוא קם ויצא מהחדר, אז הרשתי לעצמי לפקוח את עיניי.

הוא אח כל כך טוב, הלוואי שקיילי הייתה דואגת לי כמו שהוא דואג לדניאל. היא אפילו לא יודעת איפה אני עכשיו, או בכל לילה.

"אז אתה כן ער." ג'וני צחקק כשחזר וראה אותי בוהה בדלת. אני תמיד מעמיד פנים שאני ישן לידו, כאילו אני נרדם אחרי דקה, הלוואי שזה היה המצב.. במקום זה אני נודד למחשבות של שעה או שעתיים בזמן שג'וני מתנשם על צווארי בשינתו העמוקה.

"החום שלו ירד, הוא מבריא, תודה לאל.." הוא אמר כשנכנס חזרה מתחת לשמיכה, מושך אותי אליו ומתכבל בגופי. "זה לא מפריע לך, נכון?" הוא שאל בזמן שעטף אותי, מחפש תנוחה נוחה. אני אמור להגיד לו שזה כן מפריע לי. שיתרחק ממני, שיעזוב אותי כבר. שיתן לי לשכוח ממנו, מהמבט שלו שמקסים אותי בכל פעם, מהגוף שלו, הגוף החם שלו שמחמם אותי בלילה.. מהשפתיים שלו על העורף שלי.. מהמילים היפות שהוא תמיד לוחש לי כשאנחנו ישנים, מחובקים..

"לא." מלמלתי, שומע אותו מחייך ליד האוזן שלי ונושק לה. הגוף שלי רוצה אותו קרוב.. הלב רוצה אותו איתי.. אני לא יכול עדיין לשחרר אותו מראשי. עדיין לא.


_____


"למה שלא תצא איתו שוב? אני לא מאמין לג'וני שלא נהנת בכלל, הוא שקרן." דניאל שילב את ידיו כשעמד מולי. דילן גלגל עיניים, "אמרתי לך לא להתערב ביניהם, דניאל." ממתי אני כל כך מעניין שיתעניינו בי בכלל? אין דבר כזה 'ביניהם' כי לא קורה כלום ביני לבין ג'וני..
ואני לא מעניין, אף פעם לא עניינתי אף אחד.

"אל תתערב בעצמך, קייל הוא החבר שלי, אני אדאג לו." דניאל קבע והתקרב אליי. הוא וג'וני די דומים במראה, חוץ מזה שג'וני ממש גבוה.. אולי הם דומים גם בעקשנות.

One Kiss (boyxboy)Where stories live. Discover now