VII.

65 5 2
                                    

Začala být tma a všichni stále prohledávání auta a Dale spravoval RV

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začala být tma a všichni stále prohledávání auta a Dale spravoval RV. Carol seděla a čekala na Ricka a Daryla, až se vrátí a doufala, že se Sophií. Maya si nemohla představit jak se Carol musí cítit. Sophia byla ztracená v lese v polovině zombí apokalypsy. Byla jenom dítě.

"Hej Carol." řekla Maya, když šla k ní.

"Začíná být tma." řekla ji Carol.

"Oni jí najdou." řekla Maya. "Já vím, že jo. Zjistila jsem, že Daryl je skvělí stopař. Jsem si jistá, že ji zachvili najdou." Carol si povzdechla a přikývla, než se zpátky koukla do lesa a doufala, že najdou její dceru.

"Jsou zpátky." řekl Glenn a všichni se koukli zpátky a viděli přicházet Ricka a Daryla, ale Sophia nikde nebyla.

"Vy jste ji nenašli?" zeptala se Carol.

"Její stopy zmizely. Zkusíme to znovu za prvního světla." řekl Rick.

"Nemůžete tam nechat moji dceru samotnou, aby byla sama v noci v lese." řekla Carol.

"Jít ji hledat ve tmě není dobrý." řekl Daryl. "Víc lidi se ztratí."

"Je jí dvanáct. Nemůže tam být sama." řekla Carol. "To jste nic nenašli?"

"To bude v pořádku." zašeptala Maya Carol. Nemohla si představit jak se Carol musela bát o svou dceru.

"Já vím, že je to těžké, ale nezačni panikař. Víme, že je tam venku." řekl Rick.

"A stopovali jsme ji chvíli." řekl Daryl.

"Musíme organizovat své úsilí. Daryl zná lesy lip, než kdokoliv z nás. Zeptal jsem se ho, aby na to dohlídl." řekl Rick skupině.

"To je... je to krev?" zeptala se Carol a ukázala na Darylovo kalhoty.

"O můj bože, si v pořádku?" zeptala se Maya.

"Jsem v pořádku May." řekl Daryl a Maya se trochu usmála. Vypadá to, že teď oba mají přezdívky.

"Sundali jsme chodce." řekl Rick.

"Chodce? Bože." povzdechla si Carol.

"Nebylo tu nic, co by bylo blízko Sophie." řekl Rick.

"Jak to můžeš vědět?" zeptala se Andrea.

"Otevřeli jsem toho zmetka." řekl Daryl. "Aby jsme se ujistili."

"Jak si ji tam mohl jenom nechat s tímhle?" zeptala se Carol Ricka. "Jak si ji jen mohl opustit?"

"Ty dva chodci šli po nás. Musel jsem je odlákat. To byla její nejlepší šance." řekl Rick.

"Carol Rick udělal všechno, co mohl udělat v tu chvíli." řekla Maya.

"Moje dcera má pravdu." řekl Shane. "Rick má sám dítě. Nemyslím si, že měl navybranou Carol."

"Jak by mohla sama najít cestu zpátky?" zeptala se Carol. " Je jenom dítě. Je jenom dítě."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

STRANGERS || Daryl Dixon • TWDKde žijí příběhy. Začni objevovat